duminică, 27 decembrie 2009

Cele mai vizionate videoclipuri pe YouTube



A fost stabilit un TOP 5 cele mai vizionate videoclipuri de pe Youtube, iar trailerul New Moon s-a clasat pe locul 4. Iata clasamentul:

1. Susan Boyle - 120 milioane de vizite
2. David after dentist - 37 milioane de vizite
3. JK Weeding Entrance Dance - 34 milioane de vizite
4. New Moon Official Trailer - 31 milioane de vizite
5. Evian Roller Babies - 27 milioane de vizite
______
Articol luat de pe blogul Twilight World

4 comentarii:

Irene spunea...

Sandra, stirea asta am alcatuit-o eu, pe Mtv scria altfel :P si e lutata cuvant cu cuvant :P :))

Irene spunea...

poate ai inteles gresit, nu am zis-o cu rau, dar am un copyright pe blog care ma anunta pe email daca vreo stire a fost copiata. de aia am observat :p

Sandra ღ spunea...

ok, am sa pun sursa blogul tau ;) si imi cer scz..

Ada spunea...

bineinteles ca se afla printe cele mai cauta pentru ca new moon a fot atat de asteptat de fanii...oau

Chat

Create a Meebo Chat Room