vineri, 25 decembrie 2009

Julia Jones la "Opening Nights Of Palestine, New Mexico"

Ok, inainte de stiri mai avem ceva de spus..mery are probleme de familie si isi cere mii de scuze ca nu poate sa posteze, dar i'am promis eu ca voi face munca pentru amandoua si sa nu'si faca griji~sa stea cu sora ei, ca asta conteaza cel mai mult..si acum, problema #2 care e cea mai grava..niste "persoane" ca sa nu le zic altfel au facut'o pe ella sa se retraga pentru o perioada de pe blog~numita de ea "concediu de odihna"..minunat, nu?? eu ma bucur asa tare, ca imi vine sa ma duc putin la Tulcea sa ii dau sa bea apa din Dunare ca poate ii revine mintea la cap..
________
Si acum, stirile..nu uitati~postarile mele sunt si ale lui Mery..Julia Jones a participat la un eveniment in data de 13 decembrie..pozele au aparut abia acum..Sursa




4 comentarii:

carina sos spunea...

Sandra ai ramas in urma de data asta:P....Mery a convins-o pe Ella sa vina inapoi:X:X..si sincer era sa si plang pt faza asta....poti so intrebi pe mery...pffoo:|:((deja nu mai stiam ce sa cred..

Sandra ღ spunea...

mda, concediu inna..iti zice ceva?? :-w

Anonim spunea...

lasatio mahh ca nu pleaca. vrea doar atentie, nui picati in plasa, asta vrea-sa va faca pe voi sa o rugati sa nu plece :|:|:|:|

Sandra ღ spunea...

imi poti face favoare sa TACI, anonim?? nu ma ajuti cu nimic..

Chat

Create a Meebo Chat Room