sâmbătă, 20 februarie 2010

And the winner is.....!

Nu cred ca am mai avut un concurs unde am stat sa citesc atata; nici macar la concursul "Happy Valentine's Day". Am avut in total 111 de raspunsuri din care am putut alege.
Majoritatea ati raspuns ca ati purta rochia la o cununie, la o cina romantica sau la biserica...printre altele.
Au fost raspunsuri banale, unele pline de romantism, iar altele de-a dreptul impresionante. Joanne si Ioni au avut si ele acces la mail si au citit raspunsurile voastre si au ales cele mai frumoase 2 raspunsuri, iar eu am fost pusa in fata unei decizii foarte greuu de luat.

Iata locul 2: O calatorie in a modei lume
Fascinanta este, de mult mi se spune
Daca destinatia pe care-o alegi
E Larissa Fashion, si ai sa-ntelegi
Ce e in tendinte, cu ce-accesorizezi,
Cum un fashion icon sa devii inveti.
Rochia-n carouri cu drag as purta-o,
Cu multa finete as accesoriza-o;
Demna e de un party pe timp de zi
Cu colegi de la firma imi pare a fi
Intr-o cocheta cafenea
Cu iesire la sosea.


Si castigatoarea: O rochie atat de ..perfecta :X Unde as purta-o prima data? E foarte dificil avand in vedere ca m-as duce la o baie publica und m-as schimba de haine, imediat dupa ce am ridicat coletul si apoi as defila prin piata civica si printr-un club cu ea , cel mai probabil la Kings.
Dar, sa fim seriosi, e prea SF varianta asta.

Deci, iata varianta a2a :

1. Merg si ridic coletul.
2. Merg la o colega si facem vreo 500 de poze cu ea, dintre care una va fi perfecta pentru hi5.
3. Ajunsa acasa, m-as lauda la cativa vecini :))
4. Luni sau a2a zi as merge cu ea la scoala , unde lumea ar fi invidioasa pe mine, deoarece eu am rochie de fite si ei nu. Normal, as accesoriza-o cu toate cele necesare.
5. Vineri seara m-as sacrifica si as iesi intr-un club doar pentru a-mi bate joc de un baiat care m-a respins. :X

Sau, varianta a3a: cea mai plauzibila:
M-as imbraca cu ea in cadrul cenaclului National Sagetatorul, la Bucuresti, unde voi prezenta materielele pentru o posibila carte si voi primi distinctia de poeta cu toate drepturile.
Apoi, vara as purta-o in oras.
--


Vreau sa va spun ca am fost foarte sincera si, desi ideile mele vi se vor parea absurde si ilogice, eu chiar le-as pune in aplicare.

Castigatoarea concursului "Alice Fashion" este Miss Purple. I-am trimis un e-mail si, daca citeste acest anunt, o rog sa imi trimita datele de contact mentionate in mail.

Felicitari tuturor!
Multumim sponsorului Larissa Fashion!
Image and video hosting by TinyPic

--------------------------------------------------------------------
Va anunt ca aici iau sfarsit concursurile noastre. Din pacate nu am mai gasit sponsori.
Speram ca v-au placut.

3 comentarii:

mmada spunea...

Felicitari castigatoarei!!

CHiar merita!!

Si Ella mersiii mult pentru toate concursurile.......desi sunt 100% sigura ka nu te opresti aici.....tu vei continua sa dai din coate si sa trimiti sute de mailuri daca e nevoie......

te Pup:*:*

*Ioana spunea...

Felicitari castigatoarei :>

Gya spunea...

felicitari...merita din plin,mi-au placut raspunsurile ei la nebunie,pline de originalitate,bravo!!!

Chat

Create a Meebo Chat Room