sâmbătă, 20 februarie 2010

The Winner is.....!!!

Buna dragilor! Sper ca va simtiti bine. Noi tocmai am ales castigatorii, adica nu noi, ci Alecs care e mereu alaturi de noi. Eu si Joanne am stat de paza, sa zic asa.
Au fost multi participanti, avand in vedere ca, concursurile au fost publicate si pe Koncurs.ro.
Desi in poza se vedea clar ca este vorba despre o actrita, nu pot intelege ce va determinat sa spuneti ca in poza este vorba despre Robert Pattinson. Ultimul indiciu era clar: NU este Robert Pattinson. Am primit peste 20 de raspunsuri de acest gen+ alte cateva raspunsuri cum ca ar fi Peter , Kellan sau Michael Sheen.
Raspunsul corect era :
ASHLEY GREENE

In cele din urma iata castigatorii:
Locul 1 - cartea "Gazda" scrisa de Stephenie Meyer - Valy
Locul 2 - cartea "Semnul scrisa de P.C. Cast si Kristin Cast - Madalina
Locul 3 - ghidul ilustrat New Moon - Adriana

19 comentarii:

Claudiu spunea...

Niciodata nu castig nimic asa is eu mai ghinionist :)). In fine eu stiam din prima ca era Ashley, cine poate avea asa incaltamintea sofisticata si in acelasi timp surprinzatoare decat Ashley. Eu de la al 3-lea sau al 4-lea indiciu am trimis rasunsul corect. Poate intr-o buna zi o sa castig si eu ceva :D.

AnNy spunea...

nici eu nu sunt prea norocoasa:(
am trimis raspunsul asta de la primul indiciu...dar..na...asa este:)
Felicitari castigatoarelor!!>:D<

Ada spunea...

bravo ..felicitari

Anonim spunea...

eu la fel
de la 1
pt ca stiam poza
de la premiera
julie&julie

mmada spunea...

In sfarsit!!!

Am castigat si eu:>:>.....

Acum iti trimit datele:*:*

Anonim spunea...

orikm nu prea avem o garantie ca a fost tragerea la sorti corecta in totalitate :|

Anonim spunea...

da. e adevarat anonim. nu avem garantia ca a fost corecta tragerea la sorti. oricum a fost primul meu concurs.. cand il puneti pe urmatorul ?

Valy spunea...

ella...sper k ai primit datele am omis sa spun in mail sa-mi dai un semn daca il primiesti...de la emotii mi se trage ;;)...multumesc inca o data, felicitari si celorlate fete care au castigat:*...

Gya spunea...

sincer si eu cred ca alegerea castigatorilor ar treb sa se faca cumva intr-un mod public..sa avem si noi o garantie,nu sa participam k prostii degeaba:)) spre exp eu am castigat la concursul de commuri si toata lumea a putut sa se convinga de asta pt k a fost ceva public:D propun o alta metoda sa nu se supere nimeni;))
felicitari concurentilor!

*Ioana spunea...

imi pare rau ca nu aveti atat incredere :-s dar castigatorii concursurilor va pot convinge ca e posibil, au fost multi participanti si numerele sau zis la plezneala, deci tine de noroc! felicitari castigatorilor. Si Cartea semnul si eu o sa o citesc:X:X cred i super misto:X

elena spunea...

imi pare rau, dar alegerea numerelor s-a facut pe chat :-? de catre alecs. Puteti verifica in arhiva chatului...daca are arhiva :-?

elena spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Gya spunea...

joanne sa citesti semnul ca e foarte frumoasa:X eu mai am un pic si o termin,apoi incep tradarea:D

Anonim spunea...

eu le-am terminat pe toate 6 dar in engleza de la nautilus, in aprilie apare al 7-lea :x

*Ioana spunea...

cu siguranta o so scitesc, mai probabil intro vacanta ca acuma in timpul scl nici de mn nu mai am timp

Anonim spunea...

oricum nu se mai fac concursuri deci nu mai are rost sa cerem garantii.. :| tre sa ne impacam cu gandul ca nu vom castiga (noi, astia mai putin norocosi)

elena spunea...

frate dar nu pot sa inteleg...de fapt va inteleg. si eu ma oftic cand nu castig si fac exact la fel :)) arunc vina pe organizatori:))

Macar cei care au castigat au castigat...si voi ati putut sa participati la concurs. Va dati seama cum m-am simtit eu, care am organizat totul si care n-am avut voie sa fac nimic ( sa particip)?

Credeti ca e usor sa te abtii sa nu trisezi cand e pusa la bataie o carte originala cu poster cu Talor, sau niste carti la care visez de luni intregi?

Eu am facut chestia asta...si credeti-ma nu e usor...bucurati-va ca ati avut sansa sa participati :|

elena spunea...

Taylor..scz

*Ioana spunea...

exact, sutn total de acord cu elena. Regula a fost stricta de la inceput: Adminii si Autorii nu au voie sa participe la concursurile organizate pe blog

Chat

Create a Meebo Chat Room