luni, 15 februarie 2010

Who's there?

Iata si ultimul indiciu. Dau acest ultim indiciu in functie de raspunsurile primite pana acum. Sper sa-i lumineze pe cei 20 si ceva de concurenti care au dat acest raspuns.

Al X-lea indiciu: NU este Robert Pattinson!

Pentru detalii legate de concurs, click aici. Atentie! Comentariile care includ posibile raspunsuri, vor fi eliminate.

Mult succes tuturor!
Un mic pont: Verificati biografiile actorului/ actritei pe care o banuiti. Unele informatii sunt luate de acolo. Trebuie doar sa stiti unde sa cautati - cel mai tare site despre filme.

Sambata voi anunta castigatorii!

8 comentarii:

Anonim spunea...

R.Patzz...:)) asta-i buna:))

elena spunea...

da....ma gandeam..de gand poarta mascariciul pantofi cu toc:)))
o fi gay
cum se spune mai nou..dar totusi
=)) se imbraca mai macho :)
mai cu stil:>

Anonim spunea...

se pare totusi ca numeroasele indicii au condus la el:))

elena spunea...

da
=))

Sabinna spunea...

Ce chestie. Eu mi-am dat seama direct din imagine cine e si cu un mic search mi-am confirmat banuielile. Nu era chiar atat de greu.

Gya spunea...

deci p bune sa nu-mi spui ca a raspuns cineva ca ar fi Rob?=)))

Andreea spunea...

si cand anuntati castigatorii ? :D

Ada spunea...

chiar e culmea...hihihi...rob?1

Chat

Create a Meebo Chat Room