sâmbătă, 6 februarie 2010

Who's there?

O sa spuneti ca nu sunt normala, dar , DA! Alt concurs! De ce? Pentru ca sponsorii sunt alaturi de noi. Pentru asta le multumim!
De data aceasta am pregatit ceva si mai special. Vom posta un fragment dintr-o poza. Timp de 10 zile vom da cate un indiciu pe zi despre persoana din acel fragment de poza. Dupa ce veti avea toate cele 10 indicii si veti stii despre cine este vorba, trimiteti raspunsul la intrebarea:

Despre ce actor este vorba in poza?

Concursul se desasoara in perioada 6 - 20 februarie 2010. Indiciile vor fi postate in perioada 6-15 februarie 2010. In perioada 15-20 februarie asteptam raspunsurile voastre pe adresa de mail whosthere.thn@gmail.com. Daca va dati seama despre cine este vorba, trimiteti raspunsul mai repede.

Iata fragmentul de poza.
Primul indiciu este: Locuieste in LA.

Iata si partea cea mai frumoasa - premiile!
Sponsorul nostru, Diverta Online, pune la bataie:
Locul 1 - cartea Gazda de Stephenie Meyer
Locul 2 - cartea Semnul de P.C. Cast si Kristin Cast
Locul 3 - ghidul ilustrat New Moon
...So, who's there?
Multumim sponsorului
Image and video hosting by TinyPic

11 comentarii:

mmada spunea...

Deci colega...de nu castig nici la acest concurs......ma las de concursuri:))=))


App superb concursurl:X:X


Te pupik:*

elena spunea...

:*

Daniela spunea...

O simpla intrebare:D
E actrita in Twilight/New Moon ?

elena spunea...

tu ce zici? :))

Anonim spunea...

se va trage la sorti? cum se vor imparti locurile daca mai multi au raspuns corect? :d scz,poate n-am inteles cv

elena spunea...

da se va trage la sorti :)
primul tras la sorti ia gazda, al doilea ia semnul si al treilea ghidul :)

symonaaa07 spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Ada spunea...

foarte interesan concursul..hihihi...chiar imi place

CrI spunea...

mda..interesant..da nush ce sanse am:)))
adik eu deja am incercat:)))
sper k am nimerito:))

Laura spunea...

mai trebuia sa trimitem ceva cu raspunsul? cum ar fi numele sau ceva de genu? :-?

Ada spunea...

de ce eu credeam ca dupa data de 15 se trimit raspunsurile la acest concurs...offf..(am citit aiurea articolul)..sper ca nu am trimis prea tarziu raspunsul!! va pup inca o data sooper concurs si premii

Chat

Create a Meebo Chat Room