sâmbătă, 6 februarie 2010

Taylor Swift e dorită în “True Blood”

Ryan Kwanten din serialul “True Blood” a declarat într-un interviu că şi-ar dori să o aibă colegă de platou pe cântăreaţa Taylor Swift.

“Mi-ar plăcea ca Taylor să fie invitată în film. Ar fi cool. Am senzaţia că îi place să spargă tiparele. A stabilit multe recorduri, de ce să nu încerce să intre în lumea actoriei pentru a vedea dacă poate să facă şi asta?”

V-ar plăcea să o vedeţi pe Taylor cu dinţi de vampir?

sursa: bravonet

7 comentarii:

Gya spunea...

NU!nu imi place de ea.

Claudiu spunea...

Mie imi place de ea . Canta foarte furmos. A spart topurile la premiile grammy.Si da mi-ar placea so vad ar arata bine vampir. True blood e un serial cu vampiri grozav si cool :X

Gya spunea...

tocmai k true blood e un serial prea tare pt fatuca asta.in fine..

Anonim spunea...

de acord cu Gya

Ada spunea...

mie in place de ea...numai ca mi se pare cam firava...

Rammone spunea...

i love taylor :)
eu zic k ar putea sa faca si asta...
plus ca daca apare in true blood nu inseamna neaparat ca o vedem cu dinti de vampiri -chiar daca e firava,poate sa fie ceva om, politist-

Anonim spunea...

Eu nu inteleg,de ce vorbim despre ea??Nu e ceva legat de Twilight(chiar daca a fost impreuna cu Taylor Lautner)

Chat

Create a Meebo Chat Room