joi, 4 februarie 2010

Ashley Greene: SOBE drink poster

        

Sursa: VolturiGuard
  

14 comentarii:

Gya spunea...

interesant costumul ei e baie,mai ales ca s-a lucrat la el 9 ore:O cred ca stiti si voi k este pictat p piele.
foarte tare sloganul:"I am what I drink":))

Unknown spunea...

Super...Chiar ii sta bine in orice...chiar si cu haine pictate:x
E superba..:x

Ada spunea...

oau..sooper sexy fata asta...si foarte inspirat costumul ei...hihihih

Gya spunea...

ada tu la orice comm folosesti cuvantul "hihihih"=)))

Unknown spunea...

Gya am observat si eu chesta asta=))
E un pic cam ciudat dar daca asa ii place:)):)))

Gya spunea...

da,e cam ciudat:)))adica iti da de gandit:))

Unknown spunea...

Asa e...daca asa ii place nu trebuie sa ne legam noi de ea:d

Ada spunea...

ms dany....imi place sa folosesc acest hihihi..pentru ca am o prietena care m-a molipsit si pe mn cu acest tic..:)):))..o sa incerc sa mil schimb in hahaha ce zici? :)):)) glumesc

Unknown spunea...

Aha...am inteles..Toata lumea are cate un tic...vad ca tu il folosesti in scris=))]
Merge si hahaha ma amuza:))=))

Ada spunea...

ok..cum am mai spus ma bucur ca va amuza...hahaha

Unknown spunea...

E bine...Chiar ma amuza foarte tare:))=))

Gya spunea...

te si amuza dar la un momentat dat devine aiurea=)) daca vrei sa tii cont de asta bn daca nu tot bn;))

Ada spunea...

hihihi..acum cu dedicatie doar pentru gya hihihi

Gya spunea...

ihihih cat de amuzant a fost hihih

Chat

Create a Meebo Chat Room