sâmbătă, 6 februarie 2010

Campanie: "INFOMETEAZA UN VAMPIR, DONEAZA SANGE!"

     

In fiecare minut al fiecarei zilei cineva are nevoie de sânge. Acel sange poate veni doar de la un donator voluntar, o persoana ca tine care face alegerea de a dona. 
Nu exista nici un substitut pentru donarea de voastra! Blogurile VampireCrib si Twilight Hot News se alatura fanilor "Twilight", "True Blood"  si "The Vampire Diaries" din SUA  intr-o campanie  pentru incurajarea donarii de sange: "INFOMETEAZA UN VAMPIR, DONEAZA SANGE!'" / "Starve A Vampire, Give Blood!".   
 
Cu atat de multi fani ai vampirilor de peste tot si stiind ca putem face o ceva care conteza, daca  ne unim fortele, putem face o diferenta. Din cantitatea de sange donata o singura  de o persoana data se pot extrage elementele care pot salva vietile a trei pacienti. Scopul acestei campanii este de a incuraja fanii celor trei serii sa se alature cauzei. In America campania pentru a dona sange pentru Crucea Rosie americana se desfasoara intre 1-14 martie 2010. 
Chiar daca nu suntem pe continentul american, ne putem alatura si noi cauzei lor aici, in Romania. Intervalul de timp intre doua donari de sange nu poate fi mai mic de 60 zile, asa ca poti transmite si prietenilor tai mesajul. Daca vrei sa ajuti si tu, poti afla mai multe detalii, precum si unde se afla centrele de transfuzie sanguina din tara aici: http://www.doneazasange.ro. 
Eu voi dona, dar tu?
     

6 comentarii:

elena spunea...

eu nu:-??

Gya spunea...

nici eu nu cred.eu nu vreau sa-mi infometez vampirii=)) glumesc.nu stiu daca voi dona..poate o sa mai scap de frica:-s si donez:-??

Daniela spunea...

Din cate stiu eu minorii nu pot dona (eu sunt minora).Daca as putea,as dona ! :)

◤◤ Vampy © spunea...

Am vazut ca exista doritori, insa sunt confuzii cu privire la conditiile de eligibilitate, ca sa zic asa... deci, poti dona daca:
* Ai varsta cuprinsa intre 18 si 62 ani;
* Ai o greutate corporala minima de 50 kg;
* Ai tensiunea arteriala maxima de 20 mmHg iar minima 10 mmHg;
* Nu ai afectiuni de genul: boli de piele, sechele pulmonare, operatie de ulcer;
* Au trecut 60 zile de la ultima donare.
Daca esti hipertensiv (pana la 20 mmHg) trebuie sa stii ca este chiar recomandat sa donezi.

carina sos spunea...

niki varsta nu o am ...si sunt anememica foarte grav...deki imposibil sa fak asa cv:))

Ada spunea...

foarte interesanta campania! e bn ca de foloseste in aces scop

Chat

Create a Meebo Chat Room