miercuri, 3 februarie 2010

I Heart Kellan Lutz! [mai multe fotografii pentru CK]

 
   

24 de comentarii:

carina sos spunea...

hiii uratule ce tbx:X:X=))

elena spunea...

doamne =)))
cah cah cah de 3 ori cah =))
X_X :|

Gya spunea...

ai doamne:)) ne bagi in boli iony,deja ma trec apele:))ce corp=P~

Unknown spunea...

Doamneee....a doua oara o spun...ce bun e....Salivez si acum dupa el...:))...Si cred ca si pe mine ma trec apele...
E super hot baiatul asta:x:x

Gya spunea...

adevarul e ca si dumnezeu l-a inzestrat cu toate cele=))

◤◤ Vampy © spunea...

oftez si ma minunez... mare om, mare caracter, mare... :D

Gya spunea...

da mareeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee=)))

elena spunea...

doamne X_X =))
un mare cah :>
va spun again :))
Sincer....:-s imi place Kellan doar knd e brunet:X adik in film:> si imi place doar knd e imbracat in costum pt baseball:>

Gya spunea...

=)) noi ne multumim cu el si in lenjerie intima:))=))

Ada spunea...

este dragut..dar tot mai mult imi place brunet ...adica ca emmet...love him...oricum..e sexyy..hot

mmada spunea...

:X:X


E asa hot:X:X


Cand apar mai multe poze ku el:X:X??


e adorabilll:X

Claudiu spunea...

Of Doamne Ella esti penala:)).Arata bine baiatul ce sa-i faci Ella daca baiatul e dotat si potent :))).
Sper sa nu va rugati ca Taylor sa apara in lejerie La GiorGio Armani pt ca stiti ce a patit David Bekam :)). Daca nu stiti va spun eu :)).

Gya spunea...

ia spune-ne k nu stim:)) hai cu barfaa:D

◤◤ Vampy © spunea...

Eu stiu ca David a fost apucat de "bijuterii" de catre o reporterita dupa aceea reclama. Probabil vroia sa se convinga ca e adevarat :))

◤◤ Vampy © spunea...

Intamplarea este super haioasa: http://webtv.realitatea.net/sportnews/david-beckham-socat-dupa-ce-a-fost-pipait-in-timpul-unui-interviu

Gya spunea...

vaai=)) prea tare:)) a avut tupeu femeia:))

elena spunea...

doamne =)))
Taylor e decent mah :X
nu face el asa ceva :>
N'ati vazut reclama de la Orange?:X
Acolo e imbracat, dar si cu camasa si cravata i se vad patratelele si e HOT :X
ala e baiatul perfect :X

◤◤ Vampy © spunea...

Exact, Ella! Taylor este un BAIAT! Eu si Gya am trecut la categoria grea: BARBAT!!! :*

Gya spunea...

:))) cum am mai sp noi ne multumim cu Kellan,daca e si in lenjerie intima mai bine:)) ti-l lasam tie pe taylor

elena spunea...

mah :)) pt mine e baiat :))
la varsta de 15 ani nu'mi place sa ma folosesc de cuvantul barbat =)))
dar el este :X pentru omenire este BARBATUL PERFECT!

si e si pentru mine dar eu ii zik baiat :))
am doar 15 ani :-??

elena spunea...

doamne stai imi vine o ideee==)))

o poveste =)))

off doamne=))))

Gya spunea...

cred ca stiu=)) legata de cum fac vampirii sex nu?=)) si cik are numai 15 ani fata asta ma:>=)))

elena spunea...

sh....am 27 dar asta e un secret :-<

Alecs. spunea...

e penibil.
are si el cuc ( ca sa nu zic alt cuvant mai urat ) umflat cu aer si marit prin nu stiu ce operatii estetice si s`a apucat de pozat :|. mie`mi provoaca scarba pozele astea:)). dar na. poate sunt eu diferita:-??.
are cuc! :|
hai sa intram in extaaaz.
fetele virgine mainile suuuus!
haai!
:| penibil ?:-j

Chat

Create a Meebo Chat Room