joi, 4 februarie 2010

Taylor Lautner in Revista "Joy"

    
  
 Sursa: LunaNuevaMeyer
 

10 comentarii:

MaRInA spunea...

foarte tare poza....iar taylor...frumos si hot ca intotdeauna...:x:x:x

Ada spunea...

mai mai mai..manaca piza si are asemenea patratele..cum e posibil..vreau sa stiu...hihihihi

Unknown spunea...

Cand am vazut revista Joy..am crezut revista Joy Romania..:))
E tare rau poza..:x

Gya spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Gya spunea...

ce mocutza pune scumpul Taylor cand papa:x soo cute.poate sa manance si pizza si sa aiba si patratele pt k stim k ii place sa mearga la sala.

elena spunea...

o doamne :X o doamne :X:X:X:X:XX:X:
v'am spus eu ca e sexy :)))
asa barbatemiu arata'le ce frumos esti :X
...chiar si cand mananci :))

Il iubesc lume! Il iubesc!
:X:X:X

Gya spunea...

:))) cineva e in love:>

elena spunea...

da:x
=))

Unknown spunea...

Da e dragut rau cand musca din pizza aia...
Ella e deja barbatu'tau=))?

elena spunea...

e de la nastere :)))
mi'a fost predestinat :x

Chat

Create a Meebo Chat Room