vineri, 5 februarie 2010

And The Winner Is....

Salut tuturor! Am numarat toate comentariile lasate de voi saptamana aceasta si va multumim foarte mult ca ati participat! Desii au fost foarte multe comm'uri de numarat am fost atente si la ce comentarii ati lasat. Felicitari Gyei pentru cele mai inspirate comentarii!

Primii 5 clasati sunt:

Locul I: Gya - 409 comm-uri
Locul II: Dany - 397 comm-uri
Locul III: Ada - 317 comm-uri
Locul IV: Marina - 28 comm-uri
Locul V: Claudiu - 25 comm-uri
-------------------------------------

Va reamintesc premiile:
Locul 1: Puzzle Twilight
Locul 2: Insigna Twilight
Locul 3: Diploma
-------------------------------------

Pentru a intra in posesia puzzle-ului si diplomei o veti contacta pe Iony la adresa de gmail: ionica.s@gmail.com. Iar pentru insigna ma veti contacta pe mine(Joanne) la adresa de gmail: ladyjoanne21@gmail.com. Acolo ne puteti trimite toate datele voastre( Judetul, localitatea, strada, bloc,apartament sau numarul casei,depinde unde locuiti si codul postal)
________________________
Felicitari participantilor!

7 comentarii:

Gya spunea...

vaaaaai nu imi vine sa cred.va multumesc mult de tot;x chiar am ramas fara cuvinte:)) vreau sa le felicit si eu p celelalte fete care nu s-au lasat deloc.
inca o data va multumesc mult pt tot:X

◤◤ Vampy © spunea...

Felicitari Gya! Felicitari DaNy! Felicitari Ada!

*Ioana spunea...

Felicitari tuturor! Imi pare rau ca nu am incheiat concursul sambata, caci am vazut commul anterior al lui Claudiu de la postarea cu Stop Joc! Dar stiam ca nu mai are rost sa tina pana maine :-?? am numarat din commuri si in timpul sapt si tot Gya a fost in frunte. Doar in primele 3 zile a fost Dany urmata de Ada.
Felicitari inca odata!

Ada spunea...

oau....ms mult de tot ..multumiri echipei THN..sunteti cei mai tari..va pupacesc

Ada spunea...

felicitari celor care au mai participat *)*)

Anonim spunea...

felicitari castigatorilor
apropo, joanne ”desi” se scrie cu un singur ”i” ( nu se scrie ”desii”)

*Ioana spunea...

bn scz... e din obisnuitza, obisnuiesc sa lungesc cuv :"> pe viitor voi fi mai atenta

Chat

Create a Meebo Chat Room