joi, 4 februarie 2010

Poze noi "Remember Me"






Sursa

15 comentarii:

Unknown spunea...

Vaiii ce frumos e!!Imi place cel mai mult cum a iesit in poza aia cu Pierce Brosnan....E superb asa serios cum sta..:x

Ada spunea...

cred ca filmul va fi un succes..numai ca mi se pare un pic ciudat ca e cu o blonda ...

Gya spunea...

in poza cu pierce parca a fi edward gata sa atace:)))

Unknown spunea...

Daca e cu Rob sigur va fi un succes..:d
Si mie mi se pare un pic ciudat ca Emilie e blonda...:))=))
nu stiu mi se pare un blond urat:)):))

Ada spunea...

.oricum astept sa vad filmul si nik mai mult

Unknown spunea...

Da...chiar zici ca e Edward..cred ca de aia imi place mai mult...:))

Ada spunea...

oricum..edward are un impact mai mare..la detronat si pe romeo

Gya spunea...

emillie de ravin mereu a fost blonda.si mie mi se pare dragutza si ea.are aproape 30 de ani si zici ca e o pustoaica de 18 ani.nu arata rau deloc

Unknown spunea...

Stiu ca a fost mereu blonda...dar in unele poze are un blond ciudat...Da chiar nu-si arata varsta si asta e bine...inseamna ca are grija de ea;)

Dar sa revenim la oile noastre...Rob e speechless(ma face sa ma gandesc la melodia lui Lady Gaga:x)

Gya spunea...

din oile noastre face parte si emillie ca e si ea in remember me;))

Unknown spunea...

Da normal ca face parte si ea...:)):))
Dar in pozele alea e mai mult Rob:)

Gya spunea...

daca zc tu;))) nu te contrazic

Unknown spunea...

Pai stii noi comentam pozele:)):))
Si Emilie apare doar in prima..;)
In fine nu mai conteaza:P

Anonim spunea...

daca ati ajuns sa criticati culorile in poze inseamna ca va lipseste o biluta.
iar emilie nu doar ca e foarte frumoasa si talentata, dar e si tare dulcica si se potriveste perfect cu rolul din remember me (si nu ma luati cu: trebuia sa fie o actrita bruneta in acest rol, pentru ca eu vorbesc de personalitate acum).
cei 2 o sa fie cuplul perfect in acest film si sunt convinsa ca ea va juca mai bine decat kristen ceea ce ma face sa ma simt foarte bine (nu o sa mai vad inca un film distrus de actori incompetenti.. desi nici rob nu stiu sigur cat de bine se va descurca, arata el bine dar asta nu e de ajuns in actorie)

Gya spunea...

eu iti dau dreptate knd zici ca dam in penibil knd comentam orice chestie:)))

Chat

Create a Meebo Chat Room