joi, 4 februarie 2010

O poza noua/veche cu Nikki


Sursa

9 comentarii:

Gya spunea...

cred ca e mai veche:-? foarte dragutza rochia ei ca model:)) nu prea imi place mie rozul asta dar ei ii sta bine

Unknown spunea...

Draguta poza..:d
Imi place rochia ei...:)

Ada spunea...

oau..ce rochie draguta are ..o iubesc...foarte frumoasa..hihihi

Unknown spunea...

Mie imi place modelul rochiei:))ca culoarea o urasc...:))
Nu pot sa sufar rozul:d

Ada spunea...

mie imi place acest roz..de ce nu...merge vara..

Unknown spunea...

Da e dragut rozul ala...dar nu e stilul meu rozul..:))=))
Nu ma caracterizeaza:))

Gya spunea...

:))ma amuza unele lucruri p aici:)) voi nu puteti sa va folositi propriile cuvinte?adica am obs ca la majoritatea commurilor spuneti acelasi lucru ca si mine.

Unknown spunea...

Eu nu am spus acelasi lucru ca tine...stiu ca si tu ai spus ca nu iti place rozul...dar nici mie nu imi place...urasc culoarea aia...:):d

Gya spunea...

nu e vb numai de asta.am observat ca la foarte multe comentarii nu faci decat sa reproduci cuvintele mele.adica una e sa fii de acord cu mn,alta e sa folosesti cuvinte identice si aceeasi exprimare.

Chat

Create a Meebo Chat Room