vineri, 5 februarie 2010

Happy Valentine's Day!

In primul rand vreau sa felicit castigatorii concursului de commuri.
In al doilea rand, stiti cu totii ca se apropie Valentine's Day! De aceea , blogul Twilight Hot News in parteneriat cu Nautilus v-au pregatit o surpriza: UN CONCURS!
Ce trebuie sa faceti? Foarte simplu! Va punem la incercare creativitatea si originalitatea.
Raspundeti la intrebarea:

Unde i-ati trimite pe Edward si Bella de Valentine's Day si de ce?
Concursul se desfasoara in perioada 5 - 12 februarie 2010.
Cele mai frumoase 3 raspunsuri vor fi premiate.
Trimiteti raspunsurile voastre pe adresa de mail valentinesday.thn@gmail.com impreuna cu numele vostru complet.
Si acum, iata partea cea mai frumoasa: premiile.

Locul 1: Un set complet e jurnale Twilight Saga - toate intr-o frumoasa cutie metalica.
Locul 2: Primele patru volume din seria The Vampire Diaries de L.J. Smith, adunate in doua carti. [[ in engleza]]
Locul 3: Cartea Taylor Lautner: Me & You (+ poster)


Dam acum STARTUL concursului, asteptam cat mai multi participanti si le dorim mult succes tuturor!

Multumim sponsorului!
Image and video hosting by TinyPic

25 de comentarii:

Roby spunea...

Buna ideea de concurs. Cred k o sa incep sa ma impluc in principiu cu commenturi pe blog. Ionica stie k sunt la fel de addicted ca ea (ok, poate mai putin, k ea nu e nimeni..:P)

Pe edward si pe bella i-as trimite in india. Un valentine's day la taj mahal mi se pare superb. Si cred k un om educat si rafinat ca iubitul nostru vampir ar adora cultura indiana :):) Pacat k se poate plimba doar dupa apusul soarelui :P:P

elena spunea...

roby :P trimite p mail ;))

Roby spunea...

10x :P

Anonim spunea...

de ce dumnezeului le-am comandat chiar ieri de la nautilus????:((:((:((:((

mmada spunea...

Deci Elena mama draga:X


Mi-ai dat de lucru.....;))


Imi incerc din nou nocorul...chiar daca nu castig:X

Oricum super concursul:*

Anonim spunea...

Sooper... Am participat si eu. I-am dus in Venetia! Roxy

Anna spunea...

Bella este om sau vampir?.....asa as stiu unde sa-i trimit

Anonim spunea...

pana cand putem trimite ideile?

elena spunea...

Bella poate fi ce iti doresti tu si om si vampir. Nu conteaza.
Puteti trimite ideile pana vineri. Scrie in articol

Anonim spunea...

sorry, nu am vazut :d oricum multumesc :*

Unknown spunea...

Wow!!
Aveti niste idei super!!

bv voua!!;)

◤◤ Vampy © spunea...

WOW, Robisor ! Bine ai venit in comunitatea Twilight Hot News!!!! Multa bafta la concurs tuturor, abia astept sa vad ce idei aveti! :*

Ada spunea...

oau ..fetelor ma uimiti pe zi ce trece..ce premii..oau...bravo voua

◤◤ Vampy © spunea...

Si noi ne uimim pe noi! :)) Glumesc. De fapt, tot voua vi se datoreaza faptul ca primim sponsorizari. Datorita perseverentei demonstrata de Ella, care este un fel de manager excelent pt blog, datorita noua [eu, Inna, Ika, Mery, Joanne], cele care postam aici, datorita fidelitatii voastre! Va multumim ca sunteti aici, zi de zi [asa cum e in slogan], asa cum suntem si noi! Prin aceste concursuri incercam sa va multumim ca pentru fidelitate! :* Va pup! Bafta!

Gya spunea...

super concurs.felicitari pt idei si pt perseverenta!cred ca o sa ma inscriu si eu:D bafta tuturor

Anonim spunea...

trebuie doar sa spunem unde si de ce sau putem face un fel de povestire...compunere?

elena spunea...

da:-??
poti face cum vrei :-??

**Roxana** spunea...

chiar ca e super ideea acestui concurs! si apropo acesta fiind primul meu comentariu felicitari pentru blog!

elena spunea...

multumim :)

Claudiu spunea...

Mai innainte am trimis emailul. :X

Ale[:X] spunea...

Fetelor,sunteti cele mai tari!8->
Nu pot sa cred cat de rapid a evoluat blogul vostru.
La inceput,credeti-ma nu am dat prea multa importanta dar pe urma vizitandu-l zi de zi,am descoperit cat de grozav e!
Va multumesc ca ne dati sansa sa concuram pt premiile grozave care le-ati pus in joc!Mult noroc in continuare!:*:X

Ada spunea...

tocmai am trimis mailul..sper sa va placa..twilight 4ever

Daniela spunea...

As avea 2 nelamuriri:
1.Ceva interdictii?Adica nu conteaza unde ii trimitem?
2.Trebuie ceva mai lunga compunerea , sau doar "Ii trimit in X loc deoarece...".
P.S:Am citit mai sus ca nu conteaza,dar la alegerea castigatorului se tine cont de asta?

elena spunea...

Nu conteaza locul sau mariream descrierii:-??

elena spunea...

conteaza originalitatea

Chat

Create a Meebo Chat Room