joi, 4 februarie 2010

Lenjerie de pat Twilight

Hey! Sponsorul "Beauty of pain" m-a cautat sa imi ceara parerea despre alte obiecte Twilight. Cei din Anglia, de la care cumpara produsele, spun ca au 2 modele de lenjerie de pat Twilight: Posterul Twilight si edward Cullen. Poze mai jos:

Daca sunteti interesati, il voi anunta. Pretul este intre 180-200 Ron ( 2 milioane de lei vechi ).
Astept parerile voastre.

Va reamintesc ca puteti comanda tricouri Twilight aici.
Image and video hosting by TinyPic

31 de comentarii:

Gya spunea...

categoric vreau.le multumesc din suflet celor de la beautyofpain ca imi fac viata asa frumoasa.p mn ma intereseaza:D

Ale[:X] spunea...

Da!!!!![:X]
Eu as cumpara fara sa stau pe ganduri lenjeria daca ar fi la noi:-<
Va multumesc Beauty Of Pain![:X]
Sunteti cei mai buni!:>
:*
Multumesc Ella ca ne-ai anuntat;;):*

elena spunea...

cu placere. Dar inca nu au adus :))
se gandesc sa faca comada, asta in functie de fani :-??

Gya spunea...

pai daca lasa lumea aici cate un coment poate asta o sa fie de ajuns sa ii convingem sa aduca.eu sper din tot sufletul

AnDrEeA spunea...

si pe mine ma intereseaza :X multumim ella

Anna spunea...

vreau...nici nu stau sa ma gandesc...in sfarsit cineva care se gandeste la fanii twilight din romania

Maria spunea...

sunt super tari as vrea si eu una

Gya spunea...

vaai ce ma bucur ca e multa lume care vrea.:d asa nu ma mai simt o ciudata:))poate aduc daca suntem cat mai multi:X va rugaaam beautyofpain

Ada spunea...

foarte frumos..cred ca m-ar interesa..numai ca sunt cam scumpe...nu cred sami dea mama bani ..acum nu stiu....dar cert este ca sunt superbe

Unknown spunea...

Super tare...Bravo celor de la beauty of pain...Chiar mi-ar place...Mi-as lua si eu(as dormi mai bine cu o astfel de lenjerie)...:x

Gya spunea...

eu nu stiu daca as folosi-o.o vreau mai mult asa pt colectie:)) ma gandesc ca o sa se strice daca o spalam:))

elena spunea...

nu se strika o colega are cu TH si a spalato de n ori si e k noua:>

Gya spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Gya spunea...

da:O super.te rog intreab-o d unde a luat-o k as vrea si eu cv cu TH,nu neaparat lenjerie,un tricou cv:x ii iubesc p baieti

Unknown spunea...

Super mi-ar place si mie...La fel ma gandeam si eu ca s-ar putea strica..:d

Ada spunea...

intradevar...s-ar putea deteora de la spalat...cred ca mai bn o pastrezi pentru colectie..hihihi..parerea mea

Unknown spunea...

Acum depinde din ce material e realizata...
Conteaza si calitatea...:d

elena spunea...

pai a primit'o cadou :-??

Ada spunea...

da..cred ca acestea sunt de calitate..ca nu dai atatia bani pe ele ca sa se deteoreze de la prima spalare...

Unknown spunea...

Aha...multumim Ella.:d
Era mai bine daca stiai de unde e luata..:d

Asa e cred ca sunt de calitate destul de buna...dar nu se stie niciodata..[uneori ce scrie pe ea costa mai mult decat din ce e facuta:)))]

Ada spunea...

da..probabil..mai ales ca acum tot ce e marca inregistrata twilight sau nu se vinde

Unknown spunea...

Da..orice e marca inregistrata a ceva ce are succes se vinde...
Deci si Twilight

Gya spunea...

sa le aduca numai k apoi stim ce avem de facut;)) si Ella daca afli imi spui si mie te rog?despre th

Ada spunea...

si sincer nici nu cred ca te mai intereseaza calitate...important e sa fie twilight

Unknown spunea...

Da asa e...daca le avem la dispozitie si le putem comanda...stim noi ce sa facem:))

Ada spunea...

exact...suntem nesatule de marca twilight..ha!

elena spunea...

o sa vad ce pot face Gya. Si no problem va anunt eu :)

Unknown spunea...

Ok multumim mult Ela pentru ceea ce faci..:*:)
Chiar iti faci treaba pe blogul asta(si nu mai baga in seama toti cei care te jignesc...aia sunt invidiosi ca tu faci o treaba buna)

elena spunea...

Ms Dany pt incurajari si pt urari. )

Bella spunea...

Cum pot cumpara acum lenjerie de pat twilight?

lenjerii de pat spunea...



Un adevarat rasfat, a trecut luna cadourilor, dar acest blog ramane in lista mea pentru la anul.



Chat

Create a Meebo Chat Room