joi, 4 februarie 2010

Kellan - Calvin Klein@ E! News


sursa: Volturi Guard

11 comentarii:

Gya spunea...

ce tare faza cu " ladyes sink your fangs in this abs":)) foarte taree.scuze daca nu am scris corect:D
adevarul e ca Kellan te lasa speechless

Ada spunea...

baiatul asta chiar este superb......ofofof... ...si mie mia placut faza aia gya...hihihihi

Unknown spunea...

E superb...M-a lasat fara cuvinte..
Abia astept sa apara mai multe poze:)

Ada spunea...

e dragut...dar nu stiu de imi place mai mult brunet...are cv mai aparte...blond e culoarea lui natutala?

Unknown spunea...

Da blond e culoarea lui naturala...
Mie imi place oricum blond brunet..
Nu-mi pasa doar sa fie el:))

Ada spunea...

ok..daca asta conteaza pentru tine bv...fiecare cu gusturile lui

Unknown spunea...

Pai mie imi place oricum...sa fie el...ca tot il iubesc(numai cand ii vad patratelele alea ma topesc:))):)))

Gya spunea...

vai ai facut si o rima.hihihi
eu merg p varianta:blond:)) il face mai copil,daca mai pune si un zambet nevinovat este atat de cute:X

Unknown spunea...

Chiar nu mi-am dat seama ca am facut si rima=))
Mie imi place si si...dar blond e ca un ingeras:d

Ada spunea...

patratele patratele
ce ne-am face fara ele...:)):)):))

Unknown spunea...

Eeeee putem sa traim si fara ele...dar totusi un barbat e mult mai frumos cu ele
Dar Rob de exemplu nu prea are si tot e frumos...asa ca...:))=))

Kellan datorita lor e mai special..:x

Chat

Create a Meebo Chat Room