joi, 4 februarie 2010

Lucruri Team Jake si Team Edward


Susa:Twifans

16 comentarii:

Gya spunea...

am si eu unul care seamana cu cel cu emblema cullen.

Ada spunea...

foarte frumoase colierele...yuuhuu..vreau si eu...hihihihi

Unknown spunea...

Super...Imi place mult cel cu edward:x

Ada spunea...

ai dreptate dany..cel cu edward e cel mai dragut...hihihi

Unknown spunea...

Pai da...eu pe Edward il ador...si ador orice e cu el..:)

Gya spunea...

team edward is the best:X

◤◤ Vampy © spunea...

A mai fost postata stirea: http://twilight-hot-news.blogspot.com/2010/02/bijuterii-dvd-new-moon.html

Ada spunea...

asa e iony...am vrut sa pun eu asta dar apoi m-am razgandit..hihihi

Unknown spunea...

Asa e Gya...Sunt de acord in totalitate cu tine:Team Edward:x

Ada spunea...

imi place edward la nebunie...dar si partea mai salbatica a varcolacilor....

Unknown spunea...

Eu sunt cu Edward...nu ma bag cu varcolacii:))
De aia imi place si ala cu Edward mai mult...(e si cu albastru-ice care imi place mult)

Gya spunea...

vad ca apar si la noi lucruri in stil twi,poate in curand apar si pandative din astea:X

Ada spunea...

pana la urma fiecare cu parea lui

Unknown spunea...

Da au inceput sa se destepte si ai nostri..
Mi-ar place si mie sa apara si pandantive din astea...:d

Ada spunea...

cred ca as fi implinita cu un pandantiv de genu

Unknown spunea...

Da...si eu la fel...sa traim si vom vedea..:))daca apar si pe aici:)))

Chat

Create a Meebo Chat Room