miercuri, 3 februarie 2010

Concursuri!

In ultima perioada, cautand sponsori, am trimis foarte multe mailuri la diferite librarii. Acum, acestea imi raspund, rand pe rand. Dupa incheierea acestor concursuri, va promit ca voi mai organiza cateva, deoarece sponsori sunt, slava Domnului.
----------------------------------------------------------------
Va reamintesc de cele 3 concursuri la care inca puteti participa.

1. Concurs "Printre rafturile prafuite" - premiul: cartea "Fiica tacerii" de Kim Edwards. Click aici pentru detalii. Perioada de desfasurare : 29 ianuarie - 19 februarie.
2. Concurs de commuri. Click aici pentru detalii. Perioada de desfasurare : 30 ianuarie-6 februarie. Premii:
Locul I: Un puzzle Twilight
Locul II: O insigna Twilight
Locul III: Diploma
3. Concurs de fidelitate. Click aici pentru a vedea ce trebuie sa faceti. Perioada d desfasurare: 31 ianuarie - 7 februarie. Premiul- un tricou original Edward Cullen.

Multumim pentru sprijin sponsorilor nostri:
Image and video hosting by TinyPic

18 comentarii:

Unknown spunea...

Imi place de voi ca va implicati in lucruri de genul(faceti concursuri,peneti multe stiri)...
Bravo voua!!Tineti-o tot asa..:d

Gya spunea...

dap,chiar va descurcati si aveti metode bune de promovare a blogului.felicitari.mai ales pt perseverenta,nu Ella?:>

elena spunea...

ms ms :> asa'i Gya :*

elena spunea...

am vazut puzzle'ul si va spun:X merita toate commurile din lume:))
e UNIC!

Gya spunea...

piiiiiiiiii eu pt ce ma lupt mamicaaa?=)) se lasa cu sange:)) glumesc:D

elena spunea...

mah ar fi bine si cu sange =))

Gya spunea...

cum sunt eu o vampiritza in devenire e logic sa fie si sange nu?=))

elena spunea...

da :)))
corect :>
Vezi numai sa fii vegetariana:-b
nu as vrea sa patesc ceva :))

◤◤ Vampy © spunea...

DAAA! Puzzle-ul este gata si isi asteapta "comentatorul" de drept! Inca nu vi-l aratam, va mai torturam! Bafta in continuare! :*

Gya spunea...

pai da,eu si om sunt vegetariana.vampir cum as putea sa fiu:))

elena spunea...

:)))
e clar :>

elena spunea...

ANTENA 3 !!!!!!!!!!!
Mircea Badea =))
:X

Gya spunea...

multumesc Iony:X
ahh nu mi spune ca iti place de Mircica?eu il detest.vb ca idiotul sg acolo si uneori face spume la gura=)) zici ca a baut un butoi de cafea

elena spunea...

sincer asa credeam si eu la inceput dar am realizat ca e la fel ca mine un specimen pe cale de descoperire si de disparitie :))

Bine, mai are de exersat...e mic copil pe langa mine ;;)

Gya spunea...

=)) imi place de tine ca esti modesta ce-i drept:>:))

elena spunea...

=)))
:X
ms:*

Ada spunea...

echipei THN inca o data sooper concursuri..tineti-o tot asa..pwp

*Ioana spunea...

vai eu am si uitat ca ter sa afc insigan:)) azi am tr pe soramea in oras sa o faca:-s

Chat

Create a Meebo Chat Room