miercuri, 3 februarie 2010

Cosmetice TWILIGHT: Luna Twilight si Twilight Venom

    
Odata cu lansarea pe marile ecrane a celebrului film, companiile de beauty au si vazut in asta o oportunitate de a-si vinde produsele. A aparut o intreaga gama de cosmetice marca Twilight. Iata vesti bune pentru fanii din intreaga lume care isi pot achizitiona acum cele necesare realizarii unui machiaj similar personajelor din film. Asadar, exista deja pe piata 2 linii oficiale de make-up - Luna Twilight si Twilight Venom ce comercializeaza gloss-uri, o lotiune de corp cu efect de stralucire a la clanul Cullen si un ruj special creat pentru buze ca de vampir.

Atentie la ce achizitionati! In acelasi timp, se pot procura si produse neoficiale cu efect asemanator - farduri de pleoape, un blush rosiatic si un creion contur de buze rosu - sangeriu.De asemenea, pentru a intra si mai bine in contact cu ritualul de infrumusetare de vampir, fanii au la dispozitie un gel de dus cu aroma de mandarin si mosc. Pasionatele Twilight din Romania pot afla mai multe despre aceste produse accesand twilightbeauty.com. De asemenea, ele se pot comanda pe ebay.

   

16 comentarii:

Gya spunea...

daca vrem sa avem un look vampirish nu cred ca e nevoie sa comandam cosmetice tocmai din america.aici totul tine de nuante.sigur gasim si in romania lotiune de corp cu sclipici sau un ruj rosu sangeriu.in schimb ambalajul e foarte dragutz:X

Unknown spunea...

Au aparut de mai de mult...Dar chestia asta mi se pare oricum exagerata(a ajuns prea departe mania asta Twilight)...
Astea sunt pentru obsedati...

Eu de exemplu singurele lucruri Twilight pe care le am sunt:cartile,ghidurile ilustrate,revistele in care au aparut ei[aproape toate],posterele:),si tot ce am in calculator[dar alea nu's palpabile dar ocupa ceva memorie:d]
In viitorul apropiat o sa imi cumpar Jurnalele Twilight de pe Nautilus(ca sunt doar 75 lei)

Dar astea sunt prea exagerate...cosmetice?Eu mi-as cumpara doar daca as sti ca sunt bune nu...doar pentru ca scrie Twilight pe ele...

◤◤ Vampy © spunea...

sigur, Dany, nu au aparut acum, insa acum a aparut articolul pe site-ul revistei "Ce se intampla doctore?", este de azi, poti sa te uiti la data. Mi s-a parut interesant. :)

Unknown spunea...

Ma uit acum...Mersi ca mi-ai spus;)
Nu stiam o sa il citesc:d

Claudiu spunea...

Au cam intrecut masura .Si cosmetice ce naiba! :)

Gya spunea...

eu mi le-as lua daca ar aparea in romania,mai mult pt sigla aia dupa ambalaj,dar asa nu,decat sa platesc taxa pt cosmetice mai degraba as plati taxa pt un tricou original

◤◤ Vampy © spunea...

Orice cu marca Twilight se vinde, de ce sa nu profite de ocazie? Depinde de fiecare, ce si cat cumpara in numele pasiunii pt serie. Eu nu cred ca as cumpara cosmeticele, dar sunt sigura ca sunt destule fane care ar achizitiona asa ceva...

Unknown spunea...

Eu nu sunt chiar asa de obsedata incat sa imi cumpar orice scrie "Twilight"pe el...
Nici eu nu mi-as achizitiona asa ceva..dar desigur ca exista multe care si-ar cumpara

Gya spunea...

dap,exista.eu mi-as lua,cum am mai spus,doar daca ar aparea la noi in tara.pt k taxele de acolo sunt imense.dar asta nu inseamna ca esti obsedat.cel putin nu in sensul ala rau

Unknown spunea...

Da si eu cred ca mi-as lua daca ar aparea la noi in tara(slabe sanse)...dar nu asa sa imi comand dupa net...taxele sunt mult prea mari:d

Gya spunea...

pai exact asta am spus si eu=)))

Unknown spunea...

Da stiu am inteles:p=))
Prea multi ani(nu's milionara ca sa dau atatia bani pe ele:))si sa imi mai si ramana)=))

Ada spunea...

intradevar ca tot ce apare sub marca twilight se vinde..de aceea au iesit atatea produse si chestii....interesat cu cata rapiditate se extinde aceasta gama...

Gya spunea...

chestia e ca daca iti doresti cv poti sa strangi bani si sa iei iei lucrul respectiv.eu una asa fac,mai si inventez si fac rost de bani;)) si intr-adevar se vand foarte bine,chiar daca la urma urmei sunt simple cosmetice,dar lumea le ia pt firma.adica cn nu s-ar mandri cu un ruj p care sa scrie twilight?!eu as face-o

Unknown spunea...

Asta asa e...poti sa strangi bani daca iti doresti ceva foarte mult..:x
Asa cred ca si eu as face-o...[m-as mandri daca as avea un ruj sau orice pe care sa scrie Twilight]

Gya spunea...

ma intreb daca peste cativa ani knd poate o sa ne mai treaca de twilight si o sa vedem ca am dat atatia bani o sa ne para rau?eu nu as vrea sa mi para rau.le-as lasa mostenire de familie

Chat

Create a Meebo Chat Room