vineri, 5 februarie 2010

Poze noi/vechi cu Kristen de la JDRF

Sursa

9 comentarii:

Unknown spunea...

Ce frumoasa e...Ii place sa se implice in actiuni de caritate..
Bravo ei!!!

Gya spunea...

ii ador stilul dezordonat:x e foarte originala

Unknown spunea...

Eu cred ca mie de aia imi place asa mult:d
Nu e stlul de persoana care nu iese din casa fara sa se machieze,sa se aranjeze...:x

Anonim spunea...

da, hai sa nu ne mai aranjam ca sa fim originale.
sau hai sa nu ne mai spalam sa semanam cu robert.
eu cred ca statutul ii cere si o tinuta, si uneori e putin penibila, macar daca ar fi o acrtita buna as intelege ca e mai "rebela". dar ea saraca chiar nu are nimic in comun cu actoria,iar in interviuri nu leaga 3 cuvinte fara sa se scarpine in cap si sa se balbaie.
dar a facut scoala "online" ce ii poti cere

Unknown spunea...

In primul rand anonim nu e vorba sa nu ne aranjam ca sa fim oroginale...[Kris se aranjeaza pentru evenimente mai speciale,dar atunci cand iese pe strada ca un om normal poate sa faca ce vrea ea]
In al doilea rand...chestiile ca Rob nu s-ar spala erau niste zvonuri false(chiar foarte false)
Nu e penibila deloc....si actrita buna e...te-ai uitat cumva la alte filme de ale ei??sunt sigura ca nu
Ai vazut-o in "Twilight"si gata nu e actrita buna(poate ca nu a avut cea mai buna performanta a ei aici ,dar are filme in care te lasa speechless)
In interviuri nu e vorba ca nu stie sa lege trei cuvinte,si ea ca si Rob e un pic mai timida...in fata reporterilor si se pierde..:)[oricui i se intampla]
Si nu a facut scoala online...a facut scoala la distanta[de fapt doar liceul]cum fac majoritatea vedetelor...

Gya spunea...

vreau sa sp si eu ca aici sunt de acord cu Dany.un actor nu poate fi catalogat drept "bun" sau "prost" dupa ce ai vazut un singura film.eu nu zic ca prestatia e in twilight e de zile mari,dar totusi v-ati gandit k poate vina nu e a ei ci a regizorului? si in legatura cu vestimentatia ei ..cui ii place bine cui nu,nu.din cate stiu kris a fost f apreciata pt tinutele ei de la diferite evenimente.k nu se impopotoneaza in fiecare zi e foarte ok,e naturala fata.si ca are anumite ticuri knd da un interviu iarasi nu vad dc e atat de aspru judecata pt asta...cred ca fiecare daca ni s-ar lua atatea interviuri am incepe sa ne balbaim.

Ada spunea...

mie imi place de ea ca nu ia in seama criticile...si ce dak nu ma imbrac ca o pitipoanca..asa sunt eu..ce tot comentati atat? kristen.e superba

lore spunea...

eu am vazut majoritatea filmelor cu ea si pot sa spun ca joaca PROST PROST PROST.
adica nu joaca, se poarta ca in realitate, se tsramba, se balbaie, se incrunta, se scarpina te miri pe unde, se screme incercand sa vorbeasca..etc
insa de cum se imbraca, e treaba ei, chiar nu ma intereseaza

Claudiu spunea...

Imi place de ea. De fiecare data ceva nou se implica mult in cariera si asta e foarte bine. Nu ca altii daca joaca intr-un film de succes nu ma contiunua cariera..

Chat

Create a Meebo Chat Room