joi, 4 februarie 2010

Tinsel Korey la studioul de inregistrari


sursa: Twifans

20 de comentarii:

Gya spunea...

vai da' ce voce dragutza poate sa aiba.nu stiam ca ea mai si canta;)) e ceva obisnuit vad in randul varcolacilor:)) Gil,Tinsel...lume talentata ce mai...

Ada spunea...

fata lup ..merge si asa..acum canta...bravo ei

Unknown spunea...

Are voce...e talentata si actrita si ca cantareata(scuze de cacofonie:d)

Ada spunea...

intradevar....cu toate ca in new moon am vazuto foarte putin..este si o actrita foarte buna...

Unknown spunea...

Pai o sa apara mai mult si in Eclipse...
Dar mie mi s-a parut buna ca actrita in minutul ala cat a aparut...
Oricum are o voce superba

Ada spunea...

da....asa e ...o sa o mai vedem si in eclipsa...si debea astept...yuhuu

Unknown spunea...

Si eu abia astept Eclipsa....
In fine Tinsel mi se pare o Emily potrivita;)

Si din cate vad e incantata ca a reusit sa inregistreze:d

Ada spunea...

da..este potrivita pentru emily..si bineinteles ca este incantata...daca are voce de ce nu?

Unknown spunea...

Normal ca da....Oricum ii doresc sa aiba o cariera mare si in muzica si in film:d

Ada spunea...

si eu la fel ..merita..pwp

Gya spunea...

o sa aiba succes daca este talentat si la muzica si actorie.ca personajul emily ce sa zic:-? cam greu sa ti dai seama dintr-un minut

Ada spunea...

ma rog..dar tin minte ca am mai vazut productii cu ea

Unknown spunea...

Asa e...dar eu mai am vazut-o in alt film in care a aparut..si e chiar talentata

Ada spunea...

nu mai stiu in ce film dar tin minte ca am mai vazuto

Gya spunea...

serios?ce film?as vrea si eu sa-l vad.sa ma conving nu de alta;))

Unknown spunea...

Ufff uite ca imi scapa numele filmului....Ma uit acum prin calc sa vad daca il mai am si iti spun..;)

Unknown spunea...

Tru Calling
Nu e foarte mare rolul...dar imi place cum joaca:d

Unknown spunea...

Am uitat sa zic e serial si apare doar intr-un episod insa joaca bn....si mai are si alte filme insa eu nu le-am gasit:d

Gya spunea...

aaaaaa.am inteles=))

Anonim spunea...

ce discutii de mess purtati pe aici (pe blog zic). asta e pentru concurs nu? spune fiecare o cestie si o repeta de 5 ori ca sa para ca a comentat mult nu? :)))
- imi place (x)
- si mie imi place (y)
- dar v-am zis ca imi place nu? (x)

toate posturile au 3 oameni care se intrec in comentat repetand acelasi lucruri =)) ce penibil

Chat

Create a Meebo Chat Room