joi, 4 februarie 2010

Taylor cu amicii sai la Mr. Chow (LA)


      
Sursa
 

10 comentarii:

Gya spunea...

micutul si dulcicul tay:X ce pozitie are in a 2 a poza:)) ah ce seara:)) mai intai kellan aqm taylor:)) ni se urca la cap

Unknown spunea...

Cu zambetul pe buze...Chiar ca ce seara:x...In a treia poza m-am speriat de fata aia din spate,dar nu stiu de ce...=)):))
Pare ciudata..:)):))

Gya spunea...

era si ea propabil hipnotizata de taylor.cred ca si eu as ramane cu o poker face daca l-as vedea p robert:))

Unknown spunea...

Si eu la fel as ramane tot asa daca l-as vedea pe Rob..:x
Cred ca fata aia era hipnotizata si datorita paparazzilor care il fotografiau pe Taylor..:d

Gya spunea...

posibil:-? vad ca taylor nu are nici o problema ca paparazii ii fac poze.

Ada spunea...

baiatul asta se imbraca asa de bine...oau e asa sexy...mmmm

Anonim spunea...

doamnee in a doua poza pare ca o cucoana cu fundu in urma care vrea sa deschida usa)))))))))

elena spunea...

TAYLOR :X

Unknown spunea...

Da imi place de el ca este natural...Dar sunt sigura 100% ca fata aia era speriata de blitzuri=))

Gya spunea...

ee nuse stie acum:)) eu tot cred ca era in transa ca l-a vazut p taylor

Chat

Create a Meebo Chat Room