miercuri, 19 mai 2010

Gata cu scandalul la Summit!

Vesti bune!

Ashley si Kellan au semnat contractul pentru Breaking Dawn seara trecuta.

Summit Entertainment , care a facut miliarde cu franciza Twilight, a cedat in fata celor 2 actori pentru ca si-au dat seama de importanta rolurilor pe care acestia o au in film.
Se pare ca Ashley si Kellan vor primi fiecare cate 1.5 milioane $ pentru a continua rolurile celor 2 Culleni.
Apropiati ai Summitului au mai declarat: "A fost o afacere buna".

Traducere si reproducere de pe Twifans.

3 comentarii:

MARIANA RADOI spunea...

eu ii dadeam si dracu' pe cei de la summit...asa am pierdut-o si pe rachelle...apropo! cum ai petrecur de ziua ta ella? ti-am lasat un msg de LMA la un comm, pentru ca nu mai stiu care este id-ul tau...:)

elena spunea...

Multumesc frumos Mariana! Am citit toate mesajele. Pai, nu prea am petrecut. In fiecare an imi aman ziua de nastere pana pe 21 mai. 2 in 1 ;))
Si deja au inceput cadourile :))

Cărți Alese spunea...

La multi ani Ella!
:*

MARIANA sunt deacord cu tine ! :D

Chat

Create a Meebo Chat Room