luni, 17 mai 2010

Twilight: Robert Pattinson – un vampir face carieră

„Eclipsa” se va lansa pe 02 iulie, Robert Pattinson marcând astfel al 14-lea film din carieră. Înainte de a se face remarcat în lumea cinematografiei, britanicul de 24 de ani (împliniţi pe 13 mai) şi-a mai încercat norocul în muzică (pe care n-a abandonat-o niciodată) şi modeling. 

Relaţia dintre Robert Pattinson şi Kristen Stewart este considerată de mulţi doar un truc publicitar. În cel de-al 3–lea titlu al seriei „Amurg”, Edward Cullen, vampirul interpretat de Robert Pattinson, are probleme în dragoste. Bella (personajul jucat de Kristen Stewart, colega cu care are o relaţie în viaţa reală) nu ştie ce să aleagă dintre iubirea pentru vampirul care i-a schimbat viaţa şi prietenia cu vârcolacul Jacob Black (Taylor Lautner).
Robert Pattinson spunea că nu este mulţumit de felul în care arată în „Eclipsa” şi s-a plâns că producătorii au cerut ca el să fie pensat. „Am ajuns să mă gândesc că arăt ca un travestit”, se plângea el în paginile publicaţiei The Mirror.
Pentru a promova „Eclipsa”, Robert Pattinson a onorat invitaţia la emisiunea găzduită de Oprah Winfrey chiar de ziua lui – 13 mai. Se pare că el şi Kristen Stewart i-ar fi spus prezentatoarei tv în culise că relaţia lor este reală, nu doar un truc publicitar, cum se speculează.
Apropiaţii cuplului au spus că Pattinson ar fi cerut-o în căsătorie pe partenera sa din „Amurg”, iar aceasta este destul de geloasă când îl vede jucând alături de alte actriţe.

Între muzică, modeling şi actorie 
 În interviul acordat prezentatoarei Oprah Winfrey, Robert Pattinson a spus că visul lui din adolescenţă (căruia, din fericire, nu i-a dat curs) era să devină un mare rapper.
Lumea filmului nu a fost prima iubire a starului britanic. El cântă la chitară şi pian şi îşi compune singur melodiile. Vocea sa se regăseşte pe două dintre piesele care alcătuiesc coloana sonoră de la „Amurg”: „Never Think”, cântecul l-a compus în colaborare cu Sam Bradley şi „Let me Sign” – compus de Marcus Foster şi Bobby Long. În plus, coloana sonoră de la „Cum să fii” are nu mai puţin de trei cântece cântate de Pattinson.
Robert Pattinson nu a înregistrat încă un album şi spune că a cântat până acum doar în puburi. „Muzica este planul meu de rezervă în cazul în care cariera mea de actor eşuează”, spunea el în toamna lui 2008.
Clare Pattinson, mama actorului, a lucrat în lumea modei, iar Robert şi-a început cariera de model când avea 12 ani, doar ca să renunţe 4 ani mai târziu. El explica, în decembrie 2008: „Când m-am apucat de modeling eram înalt şi arătam ca o fată, aşa că am primit foarte multe oferte, pentru că, în acea perioadă, aspectul de androgin era la modă. Apoi, cred că am început să mă maturizez şi să devin mai masculin, fapt pentru care nu am mai fost căutat”.

Niciun comentariu:

Chat

Create a Meebo Chat Room