miercuri, 19 mai 2010

Idilă imposibilă între alţi doi actori din Twilight - Kellan Lutz şi Ashley Greene

http://www.libertatea.ro/usr/imagini/0-254315-kellanlutzashleygreene.jpgFrumoasa actriţă are o dilemă legată de Robert Pattinson, "fratele" ei în trilogia Twilight. De ce mor fetele după el, când Kellan Lutz, celălalt frate al său în film, este mult mai drăguţ.  
"Primeşte foarte multă atenţie din partea fetelor, dar nu înţelege de ce. Înainte de Twilight era doar un tip din Harry Potter", este dilema pe care o are şi Ashley. Recunoaşte însă că e un bărbat chipeş, dar pe ea nu o impresionează. 
În schimb, spune că şi-ar fi dorit o relaţie cu Kellan Lutz dacă nu ar fi fost colegi şi prieteni atât de buni. "Cu siguranţă m-am gândit la aşa ceva. Suntem foarte buni prieteni, iar filmările ne-au apropiat şi mai mult. Este unul din cei mai buni prieteni ai mei, dar o relaţie ar fi trebuit să o începem acum câţiva ani", mărturiseşte actriţa.  Este dezamăgirea cu care Ashley Greene trebuie să trăiască: "Îmi place să vorbesc cu el despre bărbaţi, să ştiu cum vede unul situaţia. Țin mult la relaţia noastră şi nu aş vrea să o stric implicându-ne mai mult."

Sursa

3 comentarii:

elena spunea...

bai Ioni, nu te supara...dar dc pui mereu ca sursa blogul tau?:|
o sa plece toti de la noi de pe blog:-<

Dya spunea...

oare de ce? am vazut si eu si sincer am impresia ca iony profita de blog

◤◤ Vampy © spunea...

sa va explic, cititorii de pe blogul meu [care apropo sunt in numar dublu fata de cel de pe THN] m-au tras de urechi sa blogul THN ma copiaza pe mine atunci cand puneam aceeasi stire pe ambele bloguri. Solutia insa, este simpla: nu voi mai posta stirile pe care le pun pe VampiresCrib si pe THN. Pe THN voi posta numai foto/stirile pe care le consider interesante, dar care nu au legatura cu tema blogului meu [gen Taylor Lautner, varcolacii, etc.].

Chat

Create a Meebo Chat Room