vineri, 21 mai 2010

Michael Sheen si predilectia pentru rolul lui Tony Blair

Actorul galez in varsta de 41 de ani Michael Sheen s-a confesat editorilor de la Virgin Media.com ca a avut o singura data oportunitatea de a petrece putin timp in compania fostului prim-ministru britanic Tony Blair, desi a interpretat rolul acestuia in trei filme diferite – “The Deal”, “The Queen” si “The Special Relationship”.

Referitor la impresia pe care i-a lasat-o omul de stat Tony Blair cu ocazia primei si singurei lor intrevederi de pana acum, Michael Sheen a declarat urmatoarele: “L-am intalnit doar o data. L-am cunoscut anul trecut si a fost o experienta interesanta sa intalnesc pe cineva despre care am citit atat de mult si pe care l-am urmarit la televizor atat de multa vreme. Am putut sa-mi fac o idee despre el privindu-l cum se misca prin incapere. Este foarte diferit de cel pe care il vedem pe micul ecran”.

Michael Sheen reintra in pielea lui Tony Blair in cel mai recent film al sau intitulat “The Special Relationship“, care este regizat de catre Richard Loncraine si va fi lansat in cinematografele din Statele Unite ale Americii pe data de 29.05.2010.

Actiunea peliculei se axeaza pe prezentarea relatiilor diplomatice dintre Tony Blair si Bill Clinton in perioada 1994 – 1998, iar Michael Sheen ii are ca parteneri pe Dennis Quaid , care il portretizeaza pe fostul lider la de Casa Alba Bill Clinton si pe Hope Davis, care ii da viata pe marele ecran fostei Prime-Doamne devenite secretar de stat Hillary Clinton.
sursa: CinemaRX

Niciun comentariu:

Chat

Create a Meebo Chat Room