duminică, 30 mai 2010

Out of Twilight

Buna! A fost o seara superba. Care din voi s-a uitat la Eurovision? Eu m-am uitat inca de la inceput. Ce frumos a fost sa il revad pe Alexander cantand live despre basmul lui. :) Pot spune ca am plans. Pe cine nu emotioneaza melodia asta? :x
In fine, iata ca au sosit si castigatorii de anul acesta. Germania pe locul 1 cu melodia Satellite cantata de Lena. Frumoasa melodia. Mie chiar mi-a placut. Voua nu?
Pe locul 2  Turcia cu o melodie rock. Iata ca nu trebuie sa ai neaparat o melodie cum a fost Playing with fire ca sa iei un loc bun. Go Turcia!
Si, pe locul 3, scumpa noastra Romania. Bravo Paula si Ovi! Felicitarile noastre. Eu nu am votat si nici nu am fost cu gandul la voi, dar se pare ca ati apucat un loc pe podium. Voi ati observat cum au castigat? Un punct de la nu stiu care tara, 5 puncte de la alta tara, 7, de la alta, 8 de la alta, 10 de la alta, 12 de la alta si tot asa. Putin si des. :)
Mie imi pare rau de Franta. Melodia lor a fost superba si totusi nu au iesit prea fruntasi. :(

6 comentarii:

MARIANA RADOI spunea...

sorry...germania nu era de locul 1..sorry...

Anonim spunea...

germania nu merita sa castige locul 1...au fst mel mai bune...de exemplu cipru...si au avut ff putine puncte..dar mno..asta e:|

*Ioana spunea...

da:x mam uitat am stat pana la 1 si cv azi noapte si azi mam trezit la 12 jumate! Si mie chiar mia placut melodia Frantei!!A fost plina de viata:X. Mi-a placut si a Germaniei dar mi sa parut putin ciudat ca inainte sa zica voturile tocmai sa difuzat live un dans din Germania, Hamburg. In fine Mi-a mai placut si melodia Drip-Drop cantata de Safura, Eva Rivas- Apricot Stone si melodia Ucrainei(Sweet People)

elyia(ramona) spunea...

Am stat aseara si am vazut integral transmisiunea de la Eurovision.
O finala plina de oameni talentati care au avut multe de oferit. Pacat ca nu s-a premiat calitatea. Si ca sa fiu cat mai explicita: ascultati-l pe Alexander Rybak (show, calitate, muzica buna, etc)si o sa va dati seama cat de departe e de cea care a castigat aseara. Comentariile sunt de prisos.
Felicitari, Romaniei prin cei doi participanti, PAaula si Ovi, care au fost absolut minunati. Au cantat mult mai bine decat in semifinala.

Seara linistita tuturor.

Anonim spunea...

de acord cu Joanne.Mi-au placut foarte mult Drip Drop,Apricot Stone si Sweet people,Turcia si Germania,pana si Romania. Numai ca Franta (pararea mea)a fost melodioasa si plina de energie,dar nu tocmai potrivita de Eurovision.

mIddLe~PrInCeSs spunea...

Mie sincer mi-a placut de Israel..A avut o melodie super :)

Chat

Create a Meebo Chat Room