marți, 1 iunie 2010

Ganduri

   Imi cer scuze pentru absenta, dar ieri mi-a fost foarte rau. Am apucat sa las un  comentariu, dar nu stiu daca l-a citit cineva. Am vazut ca celelalte colege de blog nu prea se tin de treaba, dar fiecare are momente proaste, plus ca este si perioada aceasta de sfarsit de an scolar si asta e. Am incredere ca din vacanta vom avea cu totii mai mult timp si totul va fi frumos.
   Astazi este o zi speciala pentru toti. Fiecare dintre noi ne-am nascut dintr-o mama si un tata si fiecare dintre noi ne-am trait/ ne traim copilaria ( depinde de varsta fiecaruia). Astazi, odata cu sarbatorirea primei zile de vara, este si ziua copilului. Cu totii suntem copii, indiferent de varsta. Asadar, LA MULTI ANI!
    As mai vrea sa va aduc aminte de concurs. Voi dezvalui putin din premiile acestui concurs. Premiile vor consta in diverse acesorii. ATAT spun.
     In plus, in viitorul nu foarte indepartat s-ar putea sa aveti parte de alte surprize placute, sper eu. Deocamdata nimic nu este sigur.
     Stiu ca parerea voastra despre mine nu este neaparat cea mai buna, si incerc sa va demonstrez acest lucru. Nu stiu cat imi iese, dar eu incerc, sincer. Chiar incerc. Nu ma criticati prea dur pentru ca gandesc altfel.

Inca odata LA MULTI ANI copiilor din voi :)

Niciun comentariu:

Chat

Create a Meebo Chat Room