sâmbătă, 19 septembrie 2009

Fan Fic - uri


Am revenit cu noi fan ficuri!

In primul rand Krisz a temrinat capitolul 16 din „Hazard Games”
Capitolul „Reckless us”-aici
--------------
Iulia a terminat capitolul 14 din „Eclipsa” PDV Edward
Capitolul „Pariu”-aici
-------------------
Delia a terminat cateva capitole bune din „La rascruce de vanturi”
Capitolul 7: „Bucurii, liceul”-aici
Capitolul 8: „Viata”-aici
Capitolul 9: „Minuni” -aici
Capitolul 10: „Fericire si nu numai”-aici
Capitolul 11: „Ziua” -aici
Capitolul 12: „Vizita” -aici
--------------------------
Ika a terminat 3 capitole din „New Life”
Capitolul 11: „In Familie” -aici
Capitolul 12: „Prieten.Iubit.Amant.Sot” -aici
Capitolul 13: „Charlie” -aici
_______________________
Spor la citit! Aaaa si daca va mai amintiti da fan ficul colegei mele Elena(Bella), „Firmituri De Realitate”, sa stiti ca face o pauza cu fan ficul asa ca va trebuii sa asteptam :(
O doamne atatea Fan Ficuri n-am pus consecutiv in viata mea!!! Defapt atatea capitole...

2 comentarii:

Delia spunea...

Vreau sa va spun ca am scris gresit la cap 11 "Ziua"...Anastacia,fiica lui Alice si a lui Jazz are 7-8 ani,nu 9-10,iertati-ma.

Carina spunea...

sunt zoooper fanficurile...cred ca am sa ma pun si eo sa scriu..

Chat

Create a Meebo Chat Room