marți, 15 septembrie 2009

My first entry


Heyy..sunt foarte fericita k am castigat consursul..este prima mea postare si am muulte emotii!! deci, va promit k o sa aduc cat mai multe stiri!! nu o sa va dezamagesc..iar pe fete incep sa le ADOOR si mai mult k la inceput pt k deja am vb cu una dintre ele (bella)..imi pare foarte bn k am dreptul de autor pt o saptamana si sper sa ma acomodez repede..dar de cand si cu scoala asta, k nahh! sa inventat!! nuj dak voi petrece mult timp in fata calculatorului..dar in putinele clipe asta voi face~~voi cauta stiri si le voi afisa aici, pt k toti fanii Twilight sa se bucure de ele!!

2 comentarii:

Anonim spunea...

cu siguranta te vei descurca:*...:P

Celestialtwilight spunea...

mult succes...o sa fie totul bine si o sa te descurci

Chat

Create a Meebo Chat Room