vineri, 18 septembrie 2009

Shakira vrea sa cante cu Rob


Vedeta pop columbiana , Shakira, a ochit o colaborare muzicala cu Robert Pattinson, dupa ce s-a indragostit de filmul cu vampiri-“Twilight”.
Cantareata a facut cunostinta cu vedetele din “Twilight”, printre care chipesul actor britanic, care interpreteaza rolul vampirului Edward Cullen, dupa ce un executiv care se ocupa de albumul ei a observat ca temele filmului sunt similare celor abordate pe urmatorul ei disc-“She Wolf”.
Shakira insista ca i-ar placea foarte mult sa faca un duet cu Pattinson, care a cantat la pian, dar si vocal pe doua dintre melodiile care apar pe soundtrack-ul filmului. “Am auzit ca este un cantaret foarte bun si un bun muzician. Daca aceste zvonuri sunt adevarate, de ce nu?”, a spus frumoasa columbiana. Ce multe vedete il vaneaza pe Robert!!

4 comentarii:

A. spunea...

sincer la pian j chitara e zeu:X j vocea e f dragutza dar mi s pare ca are pauze cam mari intre versuri:-?
oriqm are o voce speciala:-? mi-ar place sa o exploateze mult my mult:)

Sandra ღ spunea...

Rob e foarte bun la muzica instrumentala..dar canta bn si cu vocea!

Anonim spunea...

DA okay stim ca rob e dragutz... da mie mi se pare ca vedetele nu ar trebuii sa fie obsedate de l sau ma rog sa arate ca il plac ptk poate au fani care nu le plac twilight si nu o sa le mai placa nici vedeta

Sandra ღ spunea...

anonim, mi se pare mie sau uh ejti unul din acei fani "care nu le plac twilight"?? si forma e "place"..

Chat

Create a Meebo Chat Room