duminică, 13 septembrie 2009

Out of Twilight


Azi, va propunem ca tema :
"Genul de muzica preferat"
In ziua de azi, muzica este viata adolescentilor. Unii prefera rock-ul[[ Metallica, Vita de vie, Nightwish , Paramore]] altii manelele[[[Guta, Sorin Copilul de Aur]], altii asculta de toate[[Smiley, Bob Tylor, Jonas Brothers, Madonna....etc.]]
Eu ascult de toate. Insa la capitolele rock, manele si populara, o lasam mai moale.
Muzica house este cam pe primul loc, dar asta nu ma priveaza de restul genurilor.
Voi?
Aveti un still anume?

10 comentarii:

mmada spunea...

Pai ascult....orice gen de muzica in afara de populara ,,,,si manele[bine manele ascult asa odata pe an:))]...in rest ascult orice... nu stiu ce m-as face fara muzika:X:X

gya spunea...

eu ador formatiile precum paramore si nightwish,pur si simplu le ador.deasemenea imi place si puya...km astea sunt genurile de muzik care imi plac.

anca spunea...

rock la putere... ascult disturbed, skillet, slipknot si orice trupa de rock
bine, mai ascult si rapp gen spike, cia, guess who si etc

Anonim spunea...

In general rock(Pramore:X) si house.Defapt orice gen in afara de manele..:-& si muzica populara

Sandra ღ spunea...

eu ascult tot felul de muzik..cu exceptia manelelor si muzicii populare!!

cry5tyna spunea...

pai,la inceput eram destul de superficiala,incat daca o mel era mai veke de o luna Disperea din playlistu` meu
mai nou am inceput sa asc muzik rock(muse:x),dar cel mai mult pop rock:X:X:X
Antimanele:-&:-&:-&
Bleahh:-&

Anonim spunea...

rock frate \m/

Anonim spunea...

rock rock roooooooooooooooooock adica secondhand serenade, paramore, simple plan, plain white t's, the calling, the exies,the killers, the kooks,si mooooooooooooooooooooolti altii

Deea spunea...

Poi si eu ascult de toate :)

elena spunea...

multi rockeri :)

Chat

Create a Meebo Chat Room