marți, 15 septembrie 2009

Last word!

Ce pot sa mai zic ???
In primul rand vreau sa le multumesc fetelor ( Bella , Joanne si Mery )ca m-au acceptat in minunata lor echipa , iar in al doilea rand vreau sa le urez succes in continare . Blogul acesta este cel mai tare si stiu ca am dreptate , fetele au depus multa munca si mult efort ca noi toti sa avem cele mai hot news despre lumea twilight . FETELOR Nu Va Opriti Niciodata !!! Merita !!! Sper ca stirile pe care le-am pus sa va fi incantat si sper ca pe fete nu le-am incurcat....uite am facut si o rima .:)) . In aceasta echipa in care am fost am intalnit noi persoane , noi prietene as putea spune , cu care sper din tot sufletul sa ma inteleg bine si in continare . Bella , Joanne , Mery sunteti niste fete de nota 10 cu steluta asa cum era la scoala , cu mai multe stelute as zice eu . Felicitari voua !!! Va urez succes in continuare si mult noroc , sa vedem cat mai multe stiri noi pe blog .
Ii urez mult succes si noii castigatoare...o sa iti placa in echipa asta , o sa vezi , pentru ca in aceasta echipa cuvantul de baza este "PRIETENIA" !!!

Hugs from ,
IKA.

2 comentarii:

Anonim spunea...

ika si mie mi'afacut deosebita placere sa te vad muncind,cu drag,alaturi de fetele astea minunate,facnd blogul acesta sa radieze de la atatea stiri hot!:X
ai dreptate...pe acest blog s'a format o numeroasa familie twilight...vreau si eu sa le multumesc din tot sufletul fetelor,bellei,Joannei si lui Mery,pentru tot,pt fiecare clipa in care aduceti twilight mai aproape de mine...sunteti cele mai tari!va iubesc---inclusiv ika,care va ramane in continuare printe noi;commenturi si chat va amintiti?:P
fie ca acest blog sa fie in continuare cel mai HOT!si ca obsesia twilight sa ne tina unite:*:*:*:*:* >:D<

Sandra ღ spunea...

heyy..ma bucur k am castigat..ai fost minunata ika si nu cred k voi putea fi la fel de buna k si tn..:) dar sper sa ma descurc..am adaugat in lista de mess adresa lonely_bella95, dar mai am si un id de gmail twilight.bella.swan95..sa putem vb!

Chat

Create a Meebo Chat Room