marți, 15 septembrie 2009

Revista BRAVO




Azi am facut o vizita pe la chiosc si am cumparat revista BRAVO..in ea este episodul 6~~Ashley Green alias Alice Cullen..ca in fiecare numar, de cand a aparut "SUPERSERIA twilight", sunt detalii legate de viata si cariera actritei. In urmatorul numar este prezentat Jackson Rathboune alias Jasper Hale.

De asemenea, la categoria BRAVO Forum sunt date detalii despre relatia lui Robert cu Kristen:
"Conform revistei OK Magazine, Robert si Kristen sunt impreuna, sunt logoditi si pesemne ca vor avea in curand si un copil. Faza cu copilul este doar un zvon, insa nu stiu ce sa spun exact despre cei doi actori. Parerea mea este ca sunt impreuna ( se vede in privirile lor ca sunt mai mult decat doi simpli prieteni), dar vor sa isi tina viata personala pentru ei si de aceea se feresc sa isi faca publica relatia. Paparazzi i-au surprins de prea multe ori impreuna ca sa nu fie ceva intre ei."

La aceeasi pagina este si un articol despre Nikki Reed, in care sunt date detalii despre viata si cariera sa.

La pagina "Songbook" sunt date versurile noii melodii a trupei Paramore~~Ignorance.


Un comentariu:

A. spunea...

mi-am luat revista:x
e dragutza

Chat

Create a Meebo Chat Room