joi, 11 februarie 2010

Happy B'day Taylor!

Dragele/ dragii mei astazi este poate cea mai importanta zi din an - ziua lui Taylor. Exagerez doar pentru ca sunt in love cu el , dar trebuie sa recunoastem ca este o zi importanta.
Azi, Taylor implineste 18 ani si devine major.
Echipa Twilight Hot News impreuna cu toti fanii de pe blog ii ureaza "La multi ani!"...Happy Birthday my love !

Mai sunt 3 ani si 3 luni si oficial voi anunta nunta mea cu Taylor :))
Vorbesc foarte serios :)) . Sunteti toti invitati :>
Am ales aceasta melodie pentru versuri. Exact asta vreau si eu ;;)

4 comentarii:

Gya spunea...

ii urez si eu micutului Taylor La multi multi ani alaturi de Ella:))

Ada spunea...

LA MULTI ANI......te las pentru ella..hihihi

Anonim spunea...

se spune ”in love de el” nu ”in love cu el”

◤◤ Vampy © spunea...

La multi ani [alaturi de Ella[ Taylor! Sa ne cresti in continuare frumos si sanatos! :*

Chat

Create a Meebo Chat Room