miercuri, 10 februarie 2010

Paul Wesley: ce crede el cu adevarat despre Robert Pattinson?

  
Paul Wesley, actorul care il interpreteaza pe vampirul Stefan Salvatore in "The Vampire Diaries", vorbeste despre crede el cu adevarat despre Robert Pattinson in Revista Seventeen.

Cine ar jucar rolul rau daca s-ar face filmul vietii tale?
Woody Allen. Sunt destul de nevrotic. Robert Pattinson este cam ultima persoana cu care as vrea sa fiu comparat. Cred ca orice fata m-ar arunca sub un autobuz pentru a fi la macar cinci metri de Robert Pattinson. Eu, de fapt, cred ca el e un tip atragator. Si m-am uitat la mare parte din filmul "Twilight", si cred ca el a fost foarte uluitor.

[are dreptate totusi, oricat de simpatic este Paul, l-am arunca sub un autobuz daca asta ne-ar ajuta sa ajungem mai aproape de Robert Pattinson... scopul scuza mijoacele? :D]


Sursa

4 comentarii:

Ada spunea...

oups..are dreptate..hihihi

Gya spunea...

eu nu cred ca l-as arunca sub un autobuz pt Robert :)) dar cu siguranta daca aman2 ar fi in acelasi loc Robert ar avea cea mai multa atentie

◤◤ Vampy © spunea...

bine... iti dai seama, sa il am pe constiinta pe Paul n-as vrea, insa cred ca l-as uri toata viata daca mi-ar sta in cale... oricum, ce face noi aici nu e decat sa discutam discutii :D Macar sa ajungem noi langa Paul sau Robert. Uf! Incep si eu ca Ella...

Gya spunea...

da:)) astea fac parte din categoria "fantezii":)) noi vorbim aici dar suntem la sute de mii de km departare asa ca...vorbim degeaba:))

Chat

Create a Meebo Chat Room