luni, 24 mai 2010

Lasa-te muscat!

Era sa uit de concursul lunar sponsorizat de ochelaridesoare.com. Apropo, au aparut modele noi pe site. Va sfatuiesc sa aruncati o privire.
Nici nu stiu ce tema sa mai bag. Cred ca le-am epuizat pe toate.
Deci, voi pune un concurs pentru cei ce ne urmaresc blogul ochelari-de-soare.com.
Acum e momentul sa va rasplatim fidelitatea. In cine isi va infige Edward coltii? Vom vedea.
 Urmariti-ne blogul [[dati follow]] si aveti sansa de a castiga ochelarii de soare preferati.
Concursul se desfasoara in perioada 17 - 22 mai 2010. Desemnarea castigatorului se va face pe data de 23 mai 2010.
Alegerea castigatorului se va face prin intermediul site-ului Random.org
La concurs participa atat vizitatorii ce urmaresc blogul de la bun inceput, cat si  noii urmaritori.
Mult succes!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
LE: Aseara a trebuit sa ies de pe PC din 2  motive: imi era rau si voiam sa dorm.  Sper sa intelegeti. Si, ce mai conteaza  cateva ore in plus?
Castigatoarea concursului este Ema , urmaritoarea cu numarul 72.
Ema, ti-am trimis un mesaj si sper sa imi raspunzi cat mai rapid. Daca nu vezi mesajul, trimite-mi, te rog, un e-mail cu datele tale si modelul ales.

Multumim, Ochelari de Soare.

5 comentarii:

Ada spunea...

trebuie sa dai doar follow si ai intrat in concurs? Castigatorii se aleg prin tragere la sorti? :))

elena spunea...

da exact!
E simplu. Nu stiam ce sa pun si de asta am facut asa:))

Ada spunea...

ok..atunci urez succes tuturor!

**Roxana** spunea...

scuze ca intreb,poate voi parea putin batuta in cap hahaha....dar unde trebuie sa dam follow?

elena spunea...

La persoane interesate
mai sus de mascota blogului...sub abonarea prin email
:)

Chat

Create a Meebo Chat Room