vineri, 28 mai 2010

Playlist Twilight Hot News

Hey! Ma gandeam sa mai schimb playlistul. As vrea sa pun niste melodii pe care chiar sa le ascultati si sa va placa.
De aceea, m-am gandit sa va intreb pe voi. Voi sunteti vizitatorii nostri si aveti dreptul sa faceti astfel incat blogul sa va fie cat mai pe plac. Deci, ce propuneri de melodii aveti?

Puteti sa discutati melodiile intre ele, daca va plac sau nu etc.
Astept propuneri cat mai numeroase.

PS: Puteti intra si aici pentru a discuta, in caz ca nu ajunge spatiul :))
Daca mai aveti si alte sugestii si opinii, suntem deschisi, sau cel putin, eu sunt.

5 comentarii:

carina sos spunea...

usher-omg:x
chris brown-so cold:x
trina ft keri hilson-million dollar girl:x



ke ideei deastea iti mai vin ella?:X=))

Anonim spunea...

eu propun melodia de la eurovision :))

alina_rock_girl spunea...

ei bn...s-ar putea sa nu va placa..dar eu propun nightwish-end of all hope si nemo de la aceeasi formatie...sper sa va placa...este o formatie din Finlanda dar care are niste melodii superbe...asculati...va garatnez ca o sa va placa macar putin...daca nu de tot:**apropo super idee:X

tia spunea...

pai de la adam lambert cateva melodii(adik "what do you want from me" si "for your entertainment") si de la avril lavigne orice.

lucy spunea...

mie imi place lexie-gravity,plumb-cut si in my arms...
si mai muLte...revin cu idei k akm sunt in lipsa:D

Chat

Create a Meebo Chat Room