marți, 25 mai 2010

Miley Cyrus contra Twilight

Miley Cyrus este la ora actuala cea mai faimoasa adolescenta de pe planeta, dar asta nu inseamna ca este innebunita dupa „Twilight Saga”, la fel ca majoritatea adolescentilor.
Miley a acordat de curand un interviu pentru un post de radio din Ohio si a marturisit acolo ca face parte dintre cei care urasc seria „Twilight”!  Intrebata fiind daca face parte din Echipa Edward sau Echipa Jacob, echipe care s-au departajat fanii dupa ce au vizionat a doua parte din Twilight Saga, „New Moon”, Miley a raspuns: „Nu-mi pasa catusi de putin. N-am vazut filmul si nici n-am de gand sa-l vad vreodata!”  „Toti oamenii care vad „Twilight” ajung sa fie inebuniti dupa personajele de acolo si am ajuns sa ma simt prost ca nu simt la fel. Toti sunt entuziasmati iar eu nici nu vreau sa aud de film”, a adaugat Miley.  
Miley considera ca  „Twilight” a adunat o multime de fani si s-a transformat intr-un adevarat fenomen, la fel cum s-a intamplat de-alungul timpului cu „Star Wars” si cu „Harry Potter”.  „Mie nu-mi plac vampirii si nu cred ca mi-ar placea sa ma uit noaptea la un film si sa vad un lup in prim plan pe ecran. Nu-mi plac nici tricourile, nu-mi place nimic legat de „Twilight””, a mai spus Miley.
 
sursa: AcasaTV

6 comentarii:

tia spunea...

a declarata asta acum ceva timp..de atunci o urasc eu pe ea:))

Anonim spunea...

defapt o roade ividia ptr ca "iubitii"ei fani isi indreapta atentia spre altceva si nu mai e ea cea mai tare de pe planeta asta.
nu ca ar fi fost vreodata asa..poate in capu ala mic al ei:))

elena spunea...

da=)))
app:|
azi m-am uitat la Hannah si spunea: "Am ratat petrecerea lu' Taylor Swift. Si l-as fi avzut pe tipul ala din filmul cu vampiri."
:))
=))

Daniela spunea...

asta e o retardata :D cineva s`o omoare !!!!

Anonim spunea...

MILEY CYRUS E CEA MAI HANDICAPATA SI RETARDATA PERSOANA DE PE PLANETA ASTA.DACA NU II PLACE TWILIGHT NU MERITA SA EXISTE.CE II E FRICA SA NU SE INDRAGOSTEASCA DE FILM,SAU DC NU SE UITA LA EL?...STIU...E INVIDIOASA CAND VEDE CATI FANI ARE SAGA.TWILIGHT IS THE BEST!!!!!:x:x:x:x:x:x.HUUUUHUUUUUUUUHUUUUUUUUU LUI MILEY.SI APROPO...HANNAH MONTANA E UN SERIAL DE CACAT.NU MERITA SA CONSUMI CURENTU PENTRU SERIAL.LA TWILIGHT 1,2 SI 3 M-AM UITAT DE VREO 100 DE ORI SI INCA NU M-AM PLICTISIT,DA LA HANNAH MONTANA M-AM UITAT LA UN EPISOD SI DEJA SIMTEAM CA ADORM.NU ACTIUNE,NU NIMIC...JUST BORING...ASA CA SA SE DUCA IN WC CU TOT CU CARIERA EI DE BOSCHETARA IMPUTITA,DE ACOLO DE UNDE O SI IESIT.SI APROPO...TEAM EDWARD:x:x:x

claudia spunea...

este invidioasa....k nu mai este in centrul atentiei...twilight este cel mai frumos film ...kiar toate partile..♥♥ ♥

Chat

Create a Meebo Chat Room