sâmbătă, 29 mai 2010

Un adevarat fan Twilight

 sursa: twifans

6 comentarii:

illy spunea...

mi se pare exagerat

Anonim spunea...

fanatica e si imbracata ca Bella esti penala

Maria spunea...

cred si eu doar traieste in America

**Roxana** spunea...

mie nu mi se pare exagerat!!! imi place la nebunie camera ei!!!

Anonim spunea...

frate...Twilight-ul i-a tampit pe toti...groaznic,get a real life!

Anonim spunea...

oameni fara viata personala.
si totusi tipa imi pare ok, adica nu are 500 de kg cum au de regula fanele cae balesc dupa pattinson si viseaza la o poveste ca cea dintre rob si bella.. si totusi, tot nu are o viata sociala prea activa din cate se vede.

sigur nu va intra niciun baiat in camera ei care arata ca un altar, asa ca poate sa viseze in continuare cai verzi pe pereti sau mai bine jacobi verzi pe pereti :)))

Chat

Create a Meebo Chat Room