joi, 15 iulie 2010

Castigatoare - Alice Fashion 4

 Ma bucur ca pot da premiul unei super fashioniste. V-ati inscris in numar mare la acest concurs si asta demonstreaza ca toate ati fost atinse de farmecul lui Alice cu privire la moda. Ce am apreciat la tinuta castigatoare? In primul rand bate frumos la ochi, chiar daca este pe bucatele, imi pot imagina tinuta finala si arata chiar super bine. Apoi, am apreciat comentariul lasat un e-mail si originalitatea. Sincere felicitari! Ar trebui sa fim foarte foarte rai, dragi prieteni, sa nu fim de acord cu tinuta.

Castigatoarea este:  Criss Angel
Premiera Eclipse a trecut, am vazut si filmul si totusi, vreau sa imi incerc  norocul.
De mica urmaresc emisiunea "Shoppingul, pasiunea mea"  si pot spune ca am invatat cate ceva. Multi stilisti spun ca este mult mai frumos si original sa iti creezi propriul stil care sa te defineasca  si sa nu iei neaparat hainele alese de stilistii magazinului din care cumperi care sunt puse pe model. Eu aleg sa iau diverse piese de la mai multe tinute si sper sa iasa o tinuta care sa va incante ochii.

In primul rand, pantalonii de la aceasta tinuta. Este vara si anotimpul ne permite sa aratm cat mai mult din frumusetea data sexului frumos.  Tricoul cu un aer retro a fost preferatul meu dintodeauna, incepand cu toamna anului trecut.
Fii femeie, poarta tocuri - unul din sloganurile fetelor/femeilor. Ador tocurile. Evident, prefer tenisii, dar la premiera m-as duce cu tocuri. Vreau sa marchez ceva special, doar e premiera Eclipse, nu?

De la tinuta aceasta as lua doar accesoriile. Palaria, bratarile, ceasul si chiar inelul si cerceii, mai putin cravata, care nu are vreo treaba pe aici.

Daca totul s-ar termina seara, si afara s-ar lasa putin mai mult frigul, as fi pregatita si as avea acest pulover la mine.

Tinuta de final imi inspira incredere si, daca as avea hainele, zau ca m-as mai duce odata la Eclipse si m-as simti ca pe covorul rosu.

Sper sa  va placa si voua ce mi-a placut mie. 
 O voi ruga pe Criss Angel sa imi trimita un e-mail cu datele sale personale, adresa si un numar de telefon pe adresa mea de e-mail.

Multumim sponsorului, care, apropo, are niste haine superbe la niste preturi super. Sincer, sunt mai ieftine decat in magazine.
Image and video hosting by TinyPic

4 comentarii:

Anonim spunea...

da accesoriile nu erau de vanzare ...putean alege si din ele ?!?!

elena spunea...

da, se putea, am precizat :)

Anonim spunea...

unde? Eu am vazut ca scrie obiecte vestimentare si crede-ma am recitit de 4 ori :)

elena spunea...

dar se intelege :|

Chat

Create a Meebo Chat Room