miercuri, 14 iulie 2010

Interviu cu Jodelle Ferland


Este adevarat ca nu ai citit scenariu pentru Eclipsa inainte de a semna pentru rolul lui Bree?
In mod normal cand fac un film citesc scenariul inainte sa-mi dau acordul, dar inainte de Eclipsa deja aveam o idee despre cum va fi scenariul pentru ca citisem toate cartile din serie si nu exista nicio forma de a refuza aceasta ocazie. Imediat ce m-au acceptat pentru film si am inceput sa ne pregatim, mi s-a dat si scenariul.
Cum a fost la auditie?
A fost ca oricare alt proces de auditie prin care trec dar acum, trebuia sa fac o scena din carte pentru ca nu se vroia ca scenariul sa ajunga in mainile mediei, asa ca am facut scena din carte a lui Bree.
Cum a fost sa fii fata nou pe platoul de filmare?
Am fost putin ingrijorata dar nu a existat nicio problema. Toti m-au facut sa ma simt bine primita si m-am simtit bine. Am lucrat cu Kristen Stewart la filmul The Messengers inainte de a incepe nebunia cu Twilight asa ce era un lucru bun ca deja cunosteam pe cineva.
Cand ai aflat despre carte?
Stiam de cartea The Short Second Life of Bree Tanner inainte de a incepe filmarile.Chiar inainte de a incepe sa filmam mi s-a permis sa citesc cartea ca sa pot sa o inteleg mai bine pe Bree, pentru ca nu erau multe despre ea in carte asa ca ma consider norocoasa ca am putut sa citesc inainte de a sti macar toata lumea ca exista o astfel de carte.
Ai pastrat-o?
Nu aveam voie sa o pastrez. Trebuia sa merg pe platou sa o citesc si apoi sa o distrugem.Eram pe un teren si nu aveam aparat de taiat hartia asa ca am pus-o intr-o galeata si i-am dat foc. A fost foarte amuzant. Am facut un filmulet si o poza si i le-am trimis lui Stephenie. Ea a postat poza pe site-ul ei.

Niciun comentariu:

Chat

Create a Meebo Chat Room