marți, 13 iulie 2010

Vampires Suck - o parodie după celebra serie Twilight

Vampires Suck este o pardoie după celebra serie Twilight şi este realizată de Jason Friedberg şi Aaron Seltzer, cei care au adus pe marile ecrane Meet the Spartans şi Epic Movie. Filmul va fi lansat în cinematografele americane în luna august.

Pe lângă parodierea personajelor din Twilight, în Vampires Suck veţi recunoaşte şi scene din Alice in Wonderland sau un personaj care seamănă foarte mult cu celebra Lady Gaga.

Din distribuţia filmului fac parte Jenn Proske, Charlie Weber, Matt Lanter, Chris Riggi, Marcelle Baer şi Ken Jeong.
PS: Va pot spune ca am urmarit filmul si am ras pe putin 5 ore. Producatorul e team Jake si asta se reflecta din finalul MAXIM :)) "Team jacob bitch!"Aici o puteti viziona si voi. Astept pareri. Stiu ca filmul va aparea pe 18 august oficial, insa eu l-am gasit mai repede, nu intrebati cum..:|


sursa: Cinemagia

6 comentarii:

Anonim spunea...

deci te adoooooooooooooooor
:X:X:X:X
CrI:*:*

Annnn spunea...

L`am vazut si eu ieri. Tot filmul a fost super tare.

Anonim spunea...

unde ai vazut filmul ca el apare in august in u.s

Anonim spunea...

nu vad

Anonim spunea...

team jacob bitch :)) tare ultima faza :))

InoCarzy spunea...

Si eu l.am vazut sapt trecuta.
E foarte tare filmul,m-am uitat impreuna cu prietena mea si sincer a fost bestial.

Chat

Create a Meebo Chat Room