miercuri, 14 iulie 2010

Interviu cu Charlie Bewley


Care este cel mai mare avantaj sa faci parte din franciza Twilight?
CB: Cea mai buna parte din a fi implicat in franciza Twilight sunt multele usi care se deschid, cariera infloreste. Si in publicitate si in sprijinul noilor priecte. Am avut foarte multe oportunitati decat am facut parte din aceste doua filme.
Ai citit cartile inainte sa joci in filme?
CB: Nu, nu le-am citit. Am prins dintr-o retea feminina informatia ca se dau auditii pentru Demetri, dar evident ca trebuia sa ma pregatesc intr-un fel, sa ma educ, asa ca am citit cartile.
Erai constient de popularitatea cartilor si a filmelor?
CB: Nu am auzit de carti pana n-a aparut filmul. Cand a iesit filmul pe piata imi amintesc doar scena in care Robert opreste masina aceea. Nu parea genul de film de care sa fiu interesat. Imi amintesc ca cineva imi spunea ca a fost sa vada filmul si ca exista un tip, cand apare pe ecran toata lumea susoteste si se foieste in scaune si atunci am inteles ca era ceva pentru femei, lor le placea tipul foarte tare. De acolo, cred ca dupa aproape patru luni, au inceput sa faca casting`uri pentru "New Moon" si eu deja intelesesem cum sta treaba cu Twilight, dar tot nu era o nebunie atat de mare pe cat era cand am inceput filmarile pentru New Moon.Atunci am inteles cu adevarat, cat de mare era interesul pentru distributia noua iar acum si eu faceam parte din asta. Atunci am vazut ce se intampla cu mine.
Ai fost nervos sa te alaturi unei echipe dinainte stabilite?
CB: In orice experienta ma implic, intru cu o anticipatie mai mare decat orice alt sentiment care ma incearca, pentru ca trebuie sa traiesc tot ce sper sa vina, dar nu cred ca acest cuvant, "nervos" este potrivit, dar la prima scena, cand am filmat scena din lift, am avut toti un sentiment ciudat rau. Eram cu totii cu crampe la stomac, nu-i cunosti pe oamenii astia, abia ii cunosti acuma si i-ai mai vazut de un milion de ori pe copertele revistelor. Asa ca da, a fost ciudat, dar trebui sa incui acele sentimente, sa te concentrezi pe munca ta. In final, toata lumea s-a acomodat.
Ai fost pregatit pentru fanii nebuni?
CB: Cu siguranta, au fost fani nebuni, si nicaieri mai nebuni ca in Brazilia, lasa-ma sa-ti spun asta. Eram pregatit, da dar nu am experimentat acest lucru pentru ca habar n-aveam ce o sa fie. E o nebunie. Eram in Birmingham pentru o conventie iar fanii au inaintat foarte tare cu interesul pentru personajele noi, si era personal. Este minunal sa faci parte din asta, este ceva ce trebuie sa imbratisezi in loc sa te lupti cu ei. Fanii Twilight sunt esentiali asa ca ofera-le tot ce poti.
Ce putem astepta de la "Eclipse"?
CB: Eclipsa este cartea ea preferata pentru ca este dura, se concentreaza pe instinctele primare ale vampirilor si ale noi-nascutilor. Ma astept de la regizorul, care este dumnezeiesc la a captura toanele vampirilor, la un thriller foarte dur.
Personajul tau Demetri este un urnaritor. Ce putere vampireasca ai alege?
CB: Nu exista subtitut pentru mers si mie mi s-a spus mereu ca merg ca un jucator de rugby. Vampirii sunt foarte rapizi asa ca sa ai o viteza nebuneasca e ceva ce mi-am dorit intotdeauna. In Eclipsa facem anumite manevre in care sfidam gravitatia, asa ca as vrea si una de asta. Ar fi frumos sa calatoresti prin lume zburand, fara sa mergi deloc, asa ca daca vampirii pot zbura, da vreau si eu.
Cum te pregatesti sa joci un vampir?
CB: Pai te concentrezi care sunt intinstele primare. Nu te gandesti "Oh, sunt un vampir!". Nu merge asa. Te gandesti ce fac vampirii, ca traiesc cu sange uman. Slujba ta este sa fii vampir si sa faci asta. Slujba mea este sa fiu un vampir care este o garda esentiala pentru mafia din lumea asta. Nu merg invartindu-ma in cerc "Sunt Rau!", fac opusul, Demetri are puteri nemaipomenite, dar pot fi fermecator, un vampir carismatic. Felul in care m-am pregatit pentru Demetri a fost sa il jos fermecator, iar asta e ceva ce vrea multa lume sa vada.
Ce speri sa iti aminteste despre proiectul asta peste cinci ani?
CB: Cred ca Twilight va avea o mostenire imensa, nu anticipez nimic, dar nu cred ca valul va fi dupa Breaking Dawn. Sunt sigura ca va mai exista ceva, poate se vor mai scrie carti. Sunt foarte bucuros ca fac parte din aceasta familie incat sunt inmarmurit. Pentru mine s-a creat libertate financiara care mi-a permis sa visez fara limite. Intotdeauna voi fi recunoscator seriei Twilight ca parte din viata mea. Cat despre personajul pe care il joc, sper ca pot lua de la el ca sa ofer altor personaje.

Niciun comentariu:

Chat

Create a Meebo Chat Room