miercuri, 14 iulie 2010

Interviu cu Peter Facinelli


Cum te simti cu statusul de zeu al sexului?
Pai, ma inrosesc foarte tare. Nu stiu, sunt un astfel de zei? Fanii twilight sunt minunati in orice imprejurari asa ca nu ma plang orice ar fi.
Crezi ca Robert Pattinson fura o mare parte din atentia fanilor?
Daca Rob ia atentia acordata mie atunci eu sunt bucuros pentru ca exista destula incat sa-mi ramana si mie, si destula incat sa ajunga tuturor din distributie. Eu nu stiu cum se descurca Rob. Stiu cata atentie primesc eu si este o nebunie si sa ma gandesc acum ca primeste mai mult, nici nu-mi pot imagina cum mai scoate camasa. sa iti ai viata sub un microscop 24 de ore pe zi. Nici macar nu poate merge in josul strazii sa isi ia o cafea ca fotografii sar din tufisuri. Daca as fi eu cred ca mi-as iesi din pepeni,cred ca ii este foarte dificil.
Dar cred ca din experienta tipetelor feminine ai si tu o mica parte.
Cu siguranta mi-am luat partea cuvenita. Can aparem cu totii ne simti ca trupa "The Beatles". Lucrez de 15 ani si niciodata nu am avut un nivel atat de ridicat de fani. Este uimitor pentru ca in primul rand, cand ne-am apucat de acest proiect eram siguri cu totii ca este destinat esecului. Ne-am gandit ca, din cauza ca este bazat pe o carte, niciodata nu se va ridica la nivelul asteptat de oameni. Nu ne-am gandit ca oamenii il vor iubi asa cum o fac.
Cum este sa fii pe covorul rosu la o premiera?
Oamenii au comentat multe poze de la premiera Twilight ca eram furios, dar nu este asa, eram nelamurit si socat de cati fani erau acolo. Erau cate doua strazi blocate in orice directoe. Atunci am realizat ca inca nu au vazut filmul si eram ingrijorat ca nu il vor iubi, multimea vesela va deveni nervoasa si va trebui sa fugin cu totii pentru a ne salva. Multumim Domnului ca au iubit filmul.
Te recunosc oamenii fara parul blond?
Pai cred ca sunt de destul timp in domeniu ca oamenii sa stie cum arata. Dar uneori cand intalnesc tineri care nu m-au vazut inainte, si ma vad fara look`ul lui Carlisle, le rasare care o privire dezanagita pe fata. Nu cred ca seman deloc cu el.
Fanii te roaga vreodata sa ii musti?
Oh, da. Tot timpul. Ma roaga sa ii musc pentru poze, obisnuiam sa fac asta, dar apoi m-am gandit ca nu vreau ca pozele astea in care musc oamenii sa apara peste tot, nu mi-as arata respectul pentru sotie. Asa ca acuma ma prefac ca ii musc de incheieturi, copii iubesc asta si fanii , sunt fericiti. Asa sunt si eu.
De ce sunt vampirii atat de sexy?
Exista ceva senzual in dorinta de a consuma pe cineva, sa ii vrei atat de tare incat sa le bei sangele. Senzualitatea in a bea sangele cuiva din gat este foarte sexy, iar ideea tineretii fara batranete, si asta este foarte sexy. Exista ceva dependent in carti care imi amintea de legea vampirilor.Felul lor misterios, creatura senzuala, ca in filemele veci. Filmele de la Hollywood au scos romantismul si au lasat sangele si ruptul gatului, asa ca a fost frumos intoarcerea la origini cu Twilight.
Ai spune ca tu esti romantic?
Eu sper ca da, dar ar trebui sa o intrebati pe sotia mea.
Care este cel mai romantic lucru pe care l-ai facut pentru ea?
Eu si sotia tocmai am avut un sfarsit de saptamana suberb in Mexic care a fost foarte romantic si mie imi place sa fac baie cu ea. Sa aprind lumanari si sa facem o baie fierbinte. Asta e sexy. Apa si lumanri, exista ceva sexy in astea doua.
Care este cel mai ciudat loc in care ai facut sex?
(Se gandeste mult pana ii apare un zambet jucaus pe fata). Nu vreau sa raspund la asta. S-o lasam pentru mine si persoana si locul in care s-a intamplat.
Unde l-am mai vazut pe Peter?
Este doctorul Cooper in serialul "Nurse Jackie".

Niciun comentariu:

Chat

Create a Meebo Chat Room