miercuri, 9 septembrie 2009

Fanfic


Hey! O fata pe chat ne-a dat o idee. Si, de ce sa n-o punem in aplicare?
Avem o invitatie deschisa fanilor care se descurca bine cu engleza.
Cautam pe cineva care sa ne traduca din romana in ENGLEZA fanficul "After that day".
Vom incarca fanficul tradus pe scribd si ii vom lasa linkul drept un comentariu pe site-urile oficiale Twilight [[ cele americane ]]. Cine stie? Poate cineva mai important va da click pe link si va fi interesat de ceea ce scrie acolo ( fanfic).
Va rugam sa nu ne contactati decat daca stati foarte bine cu engleza.
Va multumim!
__________________
Translatorul va primi un premiu surpriza bineinteles.

7 comentarii:

Deea spunea...

M-as baga eu desi nu stiu prea bine engleza o sa fac o incercare ... Dar nu ar strica si niste ajutoare :)

Anonim spunea...

ar fi ff misto...pacat k nu stiu asa bn engleza:(...as ajutao cu mare placere pe ika:X

ChRySs'U spunea...

Va pot ajuta si eu ... ma consider destul de buna la engleza ... deci Deea :D ... daca vrei putem traduce amandoua ... ne impartim capitolele ... daca vrei binenteles :)

Sandra ღ spunea...

eu mas baga, am fost si la olimpiada la engleza..dar mie km frica sa nu va incurc..

Celestialtwilight spunea...

eu zic sa va bagati...nu va fie frica , stiu eu ca o sa reusiti ...oricum va urez mult noroc :D

Sandra ღ spunea...

okk ika mia dat curaj..:)) am tradus prefata, cuprinsul si primele doua capitole..sa imi spuneti doar unde sa vi le trimit..

elena spunea...

pe mail
la adresa mea
lonely_bella95@yahoo.com

Chat

Create a Meebo Chat Room