joi, 10 septembrie 2009

Vorbind cu Kris


Kris nu se simtea bine la scoala, pentru ca nici bine nu a devenit actrita si copii se comportau urat cu ea, atunci a optat pentru o educatie la domiciliu. Am fost bucuroasa ca am abandonat scoala. Nu puteam sa comunic cu copii de varsta mea. Sunt rai si nu-ti dau nici o sansa. Cand eram acolo nu era nici o fata care sa-si petreaca timpul vorbind despre actorie. Pana cand cineva ma descoperit, m-a vazut intr-un film si si-a dat seama. Mereu am incercat sa trec neobservata. Singurul lucru care l-am zis era: esti o catea! Ei niciodata n-au mai vorbit cu mine, erau foarte obraznici, iar eu nu eram.

Tanara a declarat recent intr-o intalnire despre cei 6 vampiri: Normal se presupune ca vampirii te atrag pana in puctul cand ei te au asa aproape incat te-ar putea ucide, a spus Kris unei reviste britanice. E putin ciudat ca sa lasi pe cineva sa te seduca si sa te absoarba. Este ca un fruct interzis, ceva ce tu nu poti avea dar vrei mai mult.

2 comentarii:

Sandra ღ spunea...

kristen a fost mereu mai retrasa! dar aja e firea ei..si o iubim oricum!!

Deea spunea...

Ce smart ii fetitsa noastra :X

Chat

Create a Meebo Chat Room