joi, 10 septembrie 2009

Plangere!!!


Deci, eu si Joanne avem o plangere fata de unii dintre voi.
Am constatat ca numarul vizitelor a fost redus de la aprox. 40000 la 12380.
Niciuna dintre noi nu a umblat la gadgeturi, iar autoarele nu pot avea acces la Aspect si Setari.
De aceea, credem ca s-a folosit vreun cod ceva, pentru a ne strica ratingul.
Sau, s-a intamplat ceva de la site, dar nu prea credem acest lucru.
Suntem foarte suparate!!!!
Daca vreunul din vizitatorii blogului ne-a facut asta....cu parere de rau vom inchide blogul!!!
Chiar daca este vizitat. Daca lumea este rea si incearca sa ne saboteze, vom lua masurile necesare.
Va rugam sa ne intelegeti.
Cu respect,
Bella si Joanne.

14 comentarii:

๖ۣۜ♥ Mery ๖ۣۜ♥ spunea...

NNNNNUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

๖ۣۜ♥ Mery ๖ۣۜ♥ spunea...

NNNUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
NUNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNUUUUUUUUUUUU

Anonim spunea...

nu.....va rugam fetelor nu inchideti blogul[-O<

Ralu- spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
anca spunea...

poate pur si simplu nu a mai vizitat lumea bogul:-??
nu trebuie neaparat ca lumea sa va saboteze...
oricum, ar fi mai bine sa nu inchideti blogul pentru ca totusi sunt oameni carora le place.

Ralu- spunea...

Care este defapt problema?:) ca nu va apar toti vizitatorii:)? sau mai e si altceva ca nu am prea inteles faza cu autoarele. eu nu prea cred s-a folosit niciun cod, i-a ganditiva:)) ce cod ar exista sa modifice parerea fanilor blogului despre blog:)) e o porcarie asa ca ar fi bine sa ganditi cu mintea limpede, probabil nici nu se poate face un asemenea lucru, si ce legatura ar avea vizitele cu ratingul vostru. Chiar n-am nicio idee ce vreti sa spuneti:)

anny spunea...

eu cred ca sunteti cam paranoice pentru ca nu cred ca cineva v-ar 'sabota'

Deea spunea...

Nu ... de ce ati inchide blogul ????

Phoenix spunea...

Anumite hit counter se "strica". Ar fi bine sa nu va ganditi ca poate sabota cineva pentru ca numai voi puteti avea acces la setarile blogului, la aspect si nimeni nu poate sa modifice widgetul, in afara de voi. Deci mai bine ati face sa lasati balta si sa va bucurati ca aveti amcar acei vizitatori.

mmada spunea...

si mie pe blog mi s-a dereglat acel hit counter..:-s....chiar la inceput...si l-am sters si am pus altul nou...eu nu am mai avut probleme....dar nu trebuie sa stergeti blogul doar pentru acest lucru...sunteti mai mult de atat , sunt sigura ca aveti multi vizitatori [si eu ma numar printre ei] si am fi doarte dezamagiti daca ati sterge blogul ! felicitari ptr blog:X

Anonim spunea...

nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu..nu inchideti blogul:(((((

Sandra ღ spunea...

nu faceti prostia de a inchide blogul!! :((:((:((

Anytha ;x spunea...

NUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!NU SE POATE SA IL INCHIDETI:(((((((((

Sandra ღ spunea...

ura..mam linistit!! nu mai inchideti blogul!!! slava cerului!!!

Chat

Create a Meebo Chat Room