joi, 10 septembrie 2009

Poze HOT!!!





Cred ca filmau scena in care Jake apare la liceu.
Sunt 100% sigura. Vaaai.....ce frumos....nu ma pot opri din admirat pozele.
__________________________________
In legatura cu inchisul blogului, se pare ca a fost o alarma falsa.
Am vazut ca si alte bloguri au aceeasta problema. Deci, blogul nu va fi inchis, si oricum nu aveam asta in gand.
________________________
In legatura cu colajul pentru Rachelle, Va rog sa va grabiti, cei care nu ati trimis poze.
Aveti timp pana in seara aceasta. Noi am editat deja o mare parte din poze.
Va rugam sa va grabiti.
Trimiteti poza la: lonely_bella95@yahoo.com
Daca se poate pe mail, si nu pe mes. :)
Va multumesc.

4 comentarii:

Sandra ღ spunea...

omgg, ce tare arata taylor launter!!! :XX:XX:XX

Anonim spunea...

este superb edward:X:X:X char daca taylor arata mai bine la cort dar niciodata nu o sa l intreaca pe ed:X:X; eu il ador..iar de jocb nu mi place probabil din cauza actorului (taylor) xoxo

Anonim spunea...

poate cineva sa stranga toate pozele din new moon si sa le posteaze..toate??va rog?

Deea spunea...

Ooo .... poze nou noute ... ca painea calda :X Si in legatura cu rachelle trebuie sa ma grabesc ca vreau si eu sa trimit :)

Chat

Create a Meebo Chat Room